Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Moja I klasa. Poradnik dla nauczycieli

Wydawnictwo: Impuls
6,67 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7587-442-6
liczba stron
112
język
polski

Okres przygotowawczy w klasie pierwszej jest konieczny i ma bardzo duże znaczenie zarówno dla dziecka, jego rodziców, jak i nauczyciela. Praca w tym okresie jest szczególna i wymaga od wychowawcy klasy pierwszej wielu umiejętności i ogromnej wiedzy. Niniejsza książka zawiera oprócz części teoretycznej gotowe konspekty zajęć w okresie przygotowawczym. Jest to cenne źródło gotowych pomysłów dla...

Okres przygotowawczy w klasie pierwszej jest konieczny i ma bardzo duże znaczenie zarówno dla dziecka, jego rodziców, jak i nauczyciela. Praca w tym okresie jest szczególna i wymaga od wychowawcy klasy pierwszej wielu umiejętności i ogromnej wiedzy. Niniejsza książka zawiera oprócz części teoretycznej gotowe konspekty zajęć w okresie przygotowawczym. Jest to cenne źródło gotowych pomysłów dla nauczycieli klas początkowych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 675
kiniaa_zak | 2015-05-23
Przeczytana: 23 maja 2015

Książka jest skierowana do wszystkich początkujących nauczycieli klas I-III SP. Pozycja zawiera najbardziej podstawowe informacje, o których powinien wiedzieć każdy wychowawca, a które wręcz proszą się o dalsze zgłębianie w obszerniejszych, metodycznych lekturach. Słów kilka przeczytamy o dojrzałości dziecka wstępującego w progi szkoły oraz o metodyce nauczania z zakresu języka polskiego i matematyki (jednak jest to naprawdę tylko kilka stron). Następnie autorka chcąc pomóc wszystkim nauczycielom, którzy po raz pierwszy rozpoczynają swą pracę z nową klasą, podaje krótkie scenariusze na dziesięć pierwszych dni. Nie sądzę, by można je było wykorzystać w całości, ale na pewno posłużyły mi jako inspiracja oraz uporządkowały informacje, które na wstępie trzeba przekazać dzieciom. Pozycję kończą "luźno" wymienione pomysły na gry i zabawy dla dzieci, przechodzące okres przygotowawczy. Parę z nich zapisałam, kilka przekształciłam i tak oto moja baza pomysłów znowu urosła. Jeśli jesteś...

książek: 184
mariarozalska | 2015-05-31
książek: 673
Na półkach: Przeczytane
książek: 102
Charlotte95 | 2016-09-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 150
agrav90 | 2016-05-26
Na półkach: Teraz czytam, Posiadam
książek: 675
trzydziescidwa | 2015-05-27
Na półkach: Chcę przeczytać, Szkoła
książek: 1
milena | 2012-09-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 320
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd