Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Metody i techniki badań pedagogicznych

Wydawnictwo: Impuls
5,77 (52 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
1
7
19
6
7
5
10
4
6
3
4
2
1
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-7308-608-1
liczba stron
330
język
polski
dodała
okruszek

Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się...

Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych.

Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Sklep
Format
Cena
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.

Mogą Cię również zainteresować

  • Rzymski poranek
  • Klaśnięcie jednej dłoni
  • Krocząc w ciemności
  • Porąb i spal. Wszystko co mężczyzna powinien wiedzieć o drewnie
  • Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
  • Zazdrośnice
  • Zielone migdały, czyli po co światu Kurdowie
  • Życie i śmierć
  • W drodze nad Morze Żółte
  • Linia serc
  • Dobry kłamca
  • Wybrańcy
  • Długa Utopia
  • Drugi pocałunek Gity Danon
  • Amber
  • Niewypowiedziane słowa
Rzymski poranek
Virginia Baily

10 (1 ocen i opinii)
Klaśnięcie jednej dłoni
Richard Flanagan

8 (2 ocen i opinii)
Krocząc w ciemności
Leonie Swann

0 (0 ocen i opinii)
Porąb i spal. Wszystko co mężczyzna powinien wiedzieć o drewnie
Lars Mytting

8,29 (17 ocen i opinii)
Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
Michał Rusinek

8,67 (15 ocen i opinii)
Zazdrośnice
Éric-Emmanuel Schmitt

6,57 (21 ocen i opinii)
Zielone migdały, czyli po co światu Kurdowie
Paweł Smoleński

6,5 (2 ocen i opinii)
Życie i śmierć
Stephenie Meyer

5,63 (24 ocen i opinii)
W drodze nad Morze Żółte
Nic Pizzolatto

8 (1 ocen i opinii)
Linia serc
Rainbow Rowell

6,56 (36 ocen i opinii)
Dobry kłamca
Nicholas Searle

0 (0 ocen i opinii)
Wybrańcy
Steve Sem-Sandberg

6,78 (9 ocen i opinii)
Długa Utopia
Terry Pratchett , Stephen Baxter

6,7 (10 ocen i opinii)
Drugi pocałunek Gity Danon
Miljenko Jergović

0 (0 ocen i opinii)
Amber
Gail McHugh

7,85 (54 ocen i opinii)
Niewypowiedziane słowa
Agata Kołakowska

7,17 (12 ocen i opinii)
Gdzie wypożyczyć?
Znajdź książkę w najbliższej bibliotece MAK+
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (114)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2827
tajus | 2012-06-18
Przeczytana: 16 czerwca 2012

Prof. dr hab. Mieczysław Łobocki pracuje w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Należy do komitetu redakcyjnego czasopisma "Chowanna". Jego zainteresowania skupiają się na takich dziedzinach naukowych, jak modernizacja metod pracy wychowawczej w szkołach i placówkach opiekuńczo-wychowawczych, problemy nieprzystosowania społecznego uczniów czy metodologia badań pedagogicznych.

"Metody i techniki badań pedagogicznych" z całą pewnością więc należy zaliczyć do tego ostatniego zakresu zainteresowań autora. Jest to pozycja bardzo przydatna pedagogom, socjologom, ale też studentom tychże i podobnych kierunków, którzy muszą stanąć na wysokości zadania i zmierzyć się z napisaniem pracy dyplomowej. Łobocki w swej książce pokrótce przedstawia istotę przedmiotu, jakim jest metodologia badań pedagogicznych, a następnie szczegółowo opisuje metody i techniki, za pomocą których owe badania można wykonać.

Autor kolejno przybliża czytelnikowi zagadnienia związane...

książek: 306
czarna_zjawa | 2011-07-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

To chyba najprościej napisana książka, że wszystkich pozycji metodologicznych. Nie ma problemów ze zrozumieniem treści. Polecam ją na początek znajomości z metodologią.

książek: 0
| 2012-02-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2012 rok

Najlepsza książka metodologiczna szczególnie jeśli ktoś jest laikiem, jasny i zrozumiały język to najważniejsze zalety tej książki.

książek: 577
Lukrecja | 2016-01-04
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 291
Klaudia | 2015-03-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 911
Marzena | 2015-01-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 669
trzydziescidwa | 2015-01-05
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 05 stycznia 2015
książek: 773
Katarzyna | 2014-10-30
Na półkach: Przeczytane, Studia
książek: 711
jolene7 | 2014-10-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 387
Ewa | 2014-07-23
zobacz kolejne z 104 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd