Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Norbert Oruba
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Norbert Oruba Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2023-04-11
Data 1. wyd. pol.:
2023-04-11
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383223773
Tagi:
marketing copywriting webwriting social media
Średnia ocen

5,5 5,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,5 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
640
140

Na półkach:

Temat copywritingu wraca niczym bumerang! Czemu tak ważne jest jak piszemy do swoich odbiorców? Jakie korzyści niesie poznanie ich potrzeb? Na te oraz wiele innych pytań stara się odpowiedzieć Norbert Oruba w „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”. Co najważniejsze: autor pisze zwięźle i na temat!
Do kogo skierowana jest ta publikacja? Przede wszystkim do osób chcących wzbogacić swój warsztat, a co za tym idzie zdobyć i utrzymać przy sobie odbiorców. Właściciele biznesów, chcących wkroczyć na rynek bardziej zdecydowanie i dostosować swoją komunikację do potrzeb konsumentów odnajdą się idealnie, lecz nie ograniczałaby się jedynie do nich. Książka stanowi źródło wiedzy oraz inspiracji dla osób publikujących wszelkiego rodzaju treści w Internecie oraz zainteresowane szeroko pojętym marketingiem.

Norbert Oruba nie wrzuca czytelników na głęboką wodę, co czyni dając zarówno wiedzę dla wielu uznawaną za podstawową w tej tematyce, jak i poruszając zagadnienia dopasowane do osób pracujących z tekstami od dawna. Dużym atutem tej publikacji jest bardzo aktualne podejście do tematu, mamy tu konkretne rozwiązania dotyczące najpopularniejszych platform jak Facebook, Instagram, Twitter.

Temat copywritingu wraca niczym bumerang! Czemu tak ważne jest jak piszemy do swoich odbiorców? Jakie korzyści niesie poznanie ich potrzeb? Na te oraz wiele innych pytań stara się odpowiedzieć Norbert Oruba w „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”. Co najważniejsze: autor pisze zwięźle i na temat!
Do kogo skierowana jest ta publikacja? Przede wszystkim do osób...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    3
  • ! BŚ
    1
  • E-Business
    1
  • Marketing & PR
    1
  • EBOOK
    1
  • Polacy nie gęsi
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Non-fiction
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców


Podobne książki

Przeczytaj także