rozwińzwiń

Strategia komunikacji w social mediach

Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach Norbert Oruba
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach
Norbert Oruba Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2022-08-23
Data 1. wyd. pol.:
2022-08-23
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328393707
Tagi:
Zarządzanie Biznes Management Social Media
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
4
2

Na półkach:

Vegetautologia.

Skończcie z pisaniem promokomentarzy

Vegetautologia.

Skończcie z pisaniem promokomentarzy

Pokaż mimo to

avatar
580
393

Na półkach:

Mimo że studia skończyłam we wrześniu, to kiedy zobaczyłam krótką książkę pt.: „Strategia komunikacji w social mediach”, to nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam ją przeczytać. Tak wiecie. Żeby nie stać w miejscu i cały czas rozwijać się w kierunku marketingu.

Skoro zrobiłam taki wstęp, to pewnie zastanawiacie się, czy ten poradnik faktycznie coś mi pomógł zrozumieć, albo chociaż rzucił nowe światło na jakieś zagadnienie. I tak i nie. Wszystko, co zostało tam opisane z zagadnień teoretycznych, już znałam. Za to dzięki tej pozycji poznałam kilka pomocnych narzędzi (np. BuzzSumo, który jest przydatny przy analityce social mediów). Chociaż muszę przyznać, że szczególnie zainteresowały mnie te, związane z planowaniem postów.

Żeby nie było. Książka nie jest zła. Przybliża tworzenie persony czy budżetu na reklamy, ale opisuje również działanie Facebooka, Instagrama oraz Snapchata (no i pozostałych social mediów). Dla osoby, która nigdy nie miała do czynienia z takimi programami, ta lektura może okazać się ciekawym zbiorem podstawowych informacji, dotyczących promowania się w mediach społecznościowych.

Mimo że studia skończyłam we wrześniu, to kiedy zobaczyłam krótką książkę pt.: „Strategia komunikacji w social mediach”, to nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam ją przeczytać. Tak wiecie. Żeby nie stać w miejscu i cały czas rozwijać się w kierunku marketingu.

Skoro zrobiłam taki wstęp, to pewnie zastanawiacie się, czy ten poradnik faktycznie coś mi pomógł zrozumieć,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
477
254

Na półkach:

Social media zdominowały prawie każdy aspekt naszego życia. Korzystamy z nich, żeby podzielić się swoimi wrażeniami, wybrać szafę, poszukując opinii o potencjalnym pracodawcy, czy spędzić wolny czas. Jednak dla firm jest to przede wszystkim sposób dotarcia do klientów. Jak robić to dobrze?


Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ pisząc o literaturę w sieci, regularnie korzystam z social mediów. Postanowiłam się trochę pod tym względem doszkolić i być może poprawić jakoś komunikacji. Sam marketing internetowy nie jest mi jednak obcy. Studiowałam zarządzanie i nawet broniłam się z marketingu. Właśnie z tych powodów oczekiwałam od tego tytułu całkiem sporo konkretnych informacji.

W moim odczuciu jest to publikacja adresowana przede wszystkim do firm zajmujących się sprzedażą. Autor wielokrotnie referuje do wyników sprzedaży, liczby klientów, czy procesu zakupowego. Niestety osoby, które nie zajmują się biznesem, lub których działalność nie opiera się na handlu (np. różnego rodzaju instytucje lub fundację),będą musiały same przełożyć zasady opisane w książce na swój przypadek.

Jednocześnie jest to tytuł, który przypadnie do gustu przede wszystkim początkującym. W publikacji tej otrzymujemy bowiem całe mnóstwo podstawowej wiedzy, nie tylko z obszaru marketingu (np. buying persona),ale też zarządzania (np. teoria SMART czy analiza SWOT). Ponieważ już trochę na ten temat wiem, lektura książki nie okazała się aż tak przełomowa, jak się tego spodziewałam.

Miałam też wrażenie, że autor zbyt często wymieniał oczywistości. Raz warto wskazać platformy, jednak przywoływanie tej samej listy w każdym przypadku było już moim zdaniem stratą czasu.

To, co stanowi za to duży plus publikacji, jest lekki, przystępny sposób prezentowania informacji. Z pewnością każdy, nawet największy laik, nie będzie miał problemów ze zrozumieniem przekazywanej wiedzy. Niemniej, wszystkie dane są zarówno dość konkretne, jak i ogólne. Jak to możliwie? Autor stara się zarysować problem możliwie szeroko, przez co zazwyczaj nie wchodzi w szczegóły. Np. kiedy opisuje kryzys, nie przywołuje żadnego przykładu. Niby więc otrzymujemy opis konkretnego, praktycznego zagadnienia, ale bez szczegółów.

Podobały mi się za to wszystkie nawiązania do realnych kampanii reklamowych. Mogłoby być ich więcej! Tak samo na plus zaliczam kilka list internetowych narzędzi. Zapisałam sobie i z pewnością będą używać.

Z kolei najciekawszym rozdziałem był dla mnie ten poświęcony zarządzaniu kryzysem. Faktycznie w większej firmie warto przygotować się do tego wcześniej, a proponowane rozwiązania z pewnością zadziałają. Jeśli jednak nie masz firmy i liczysz, że dowiesz się czegoś np. na potrzeby blogowania, to... tylko część informacji da się zastosować.

Podsumowując, „Strategia komunikacji w social mediach” to ciekawa propozycja, która prezentuje dużo podstawowej wiedzy. Jednak dedykowałbym ją przede wszystkim firmą handlowym, a konkretniej, małym działalnością, które coś sprzedają i szukają szansy na rozwój. Nie jest to niestety tytuł zbyt uniwersalny.

https://www.recenzjenawidelcu.pl/2022/09/strategia-komunikacji-w-social-mediach.html

Social media zdominowały prawie każdy aspekt naszego życia. Korzystamy z nich, żeby podzielić się swoimi wrażeniami, wybrać szafę, poszukując opinii o potencjalnym pracodawcy, czy spędzić wolny czas. Jednak dla firm jest to przede wszystkim sposób dotarcia do klientów. Jak robić to dobrze?


Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ pisząc o literaturę w sieci, regularnie korzystam...

więcej Pokaż mimo to

avatar
94
94

Na półkach:

Chcielibyście przybliżyć sobie świat social mediów? A może zostać biznesową gwiazdą w internecie?

Książka ta może wam przybliżyć świat, który jest być może potrzebny wam do osiągnięcia sukcesu w Social Mediach. Odkąd media zaczęły stanowić ważną część w naszym życiu to tak naprawde nasze życie kręci się wokół internetu. Żyjemy tam, mamy pod ręką wszystkie informacje, które są nam potrzebne w danej chwili. Większość przedsiębiorstw wchodzi do internetowego świata żeby zdobyć klientów i szerszą publikę, prościej mówiąc, żeby się wypromować. Umiejętnie wypromowana firma jest w stanie przynosić o wiele większe zyski niż przed wejściem do Social mediów.

Książka ta może rozwinąć nasze możliwości i umiejętności w lepszej komunikacji w internecie. Autor książki przybliża nam zasady marketingu w mediach społecznościowych oraz podpowiada jak budować silne marki. Po przeczytaniu tego poradnika będziecie bardziej ogarnięci w teamach social mediów, poznacie bardziej portale społecznościowe, a to pomoże wam przy pracy w internecie. Bardzo polecam ten poradnik.

Chcielibyście przybliżyć sobie świat social mediów? A może zostać biznesową gwiazdą w internecie?

Książka ta może wam przybliżyć świat, który jest być może potrzebny wam do osiągnięcia sukcesu w Social Mediach. Odkąd media zaczęły stanowić ważną część w naszym życiu to tak naprawde nasze życie kręci się wokół internetu. Żyjemy tam, mamy pod ręką wszystkie informacje, które...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    12
  • Samorozwój
    2
  • Chcę w prezencie
    1
  • Audiobooki
    1
  • Samodzielne
    1
  • Książka
    1
  • Przeczytane 2023
    1
  • Copywriting/marketing
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategia komunikacji w social mediach


Podobne książki

Przeczytaj także