5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324621347
liczba stron
136
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Pojedynek z ofertami: * Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej * Najchętniej czytane tematy * Efektywne komunikaty reklamowe neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania * Wpływ metafor i technik autoperswazji * Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników Hiperswazja od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja...

Pojedynek z ofertami: * Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej * Najchętniej czytane tematy * Efektywne komunikaty reklamowe neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania * Wpływ metafor i technik autoperswazji * Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników Hiperswazja od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 88
Tomek Pawłowski | 2012-04-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 9
Emil | 2011-02-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 51
Moka | 2012-12-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 18
stanislaw | 2012-11-09
Na półkach: Teraz czytam
książek: 114
MichalB1 | 2010-08-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd