Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta Jakub Woźniak
Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Jakub Woźniak Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2012-10-22
Data 1. wyd. pol.:
2012-10-22
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324656622
Średnia ocen

5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Benedykt XVI i liturgia Daniel Brzeziński, Michał Mikołajczak, Jakub Woźniak
Ocena 7,0
Benedykt XVI i... Daniel Brzeziński,&...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
148
17

Na półkach: ,

Tytuł książki może być mylący z racji tego, że o neuromarketingu ta książka mówi naprawdę niewiele. Raczej jest tu opisana psychologia reklamy, a taki tytuł został nadany w celu zwiększenia sprzedaży na co i ja się nabrałam. Jeśli ktoś poszukuje podstawowych informacji o psychologii reklamy to polecam. Jeśli jednak szukacie książki bardziej "neuro" to proponuję szukać dalej.

Tytuł książki może być mylący z racji tego, że o neuromarketingu ta książka mówi naprawdę niewiele. Raczej jest tu opisana psychologia reklamy, a taki tytuł został nadany w celu zwiększenia sprzedaży na co i ja się nabrałam. Jeśli ktoś poszukuje podstawowych informacji o psychologii reklamy to polecam. Jeśli jednak szukacie książki bardziej "neuro" to proponuję szukać...

więcej Pokaż mimo to

avatar
90
80

Na półkach: , ,

To ja dodałem tą książkę do biblioteki lubimyczytać. I jestem z tego średnio zadowolony. Daję książce ocenę 5, bo nie zachwyciła mnie, ale początkujący mogą znaleźć w niej intrygujące informacje o marketingu. O samym neuromarketingu jest mało, a najbardziej zaskakuje fakt, że w co najmniej jednym z rozdziałów wiedza jest przepisana ze wcześniejszych książek autora - w przypadku rozdziału Neurolingwistyka, informacje zostały zaczerpnięte z książki "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów". Osobiście dla mnie taka praktyka jest nie do przyjęcia i dlatego ksiązka "Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta" otrzymuje ocenę 5.

To ja dodałem tą książkę do biblioteki lubimyczytać. I jestem z tego średnio zadowolony. Daję książce ocenę 5, bo nie zachwyciła mnie, ale początkujący mogą znaleźć w niej intrygujące informacje o marketingu. O samym neuromarketingu jest mało, a najbardziej zaskakuje fakt, że w co najmniej jednym z rozdziałów wiedza jest przepisana ze wcześniejszych książek autora - w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
10
11

Na półkach:

Powinna nosić tytuł "Neuro marketing dla początkujących". Książka raczej na pierwszy rok nauki o marketingu i reklamy, podkreślająca potrzebę znajomości psychologii i nauk pokrewnych do skutecznego stworzenia np. hasła reklamowego.

Powinna nosić tytuł "Neuro marketing dla początkujących". Książka raczej na pierwszy rok nauki o marketingu i reklamy, podkreślająca potrzebę znajomości psychologii i nauk pokrewnych do skutecznego stworzenia np. hasła reklamowego.

Pokaż mimo to

avatar
6
4

Na półkach:

Lepsza niż zapowiada tytuł:) (obawiałem się marnej kopii Neuromarketingu Dooleya). Widać dużo pracy w merytoryczne i dokładne przegryzienie się przez materiały umieszczone na końcu książki - warto.

Lepsza niż zapowiada tytuł:) (obawiałem się marnej kopii Neuromarketingu Dooleya). Widać dużo pracy w merytoryczne i dokładne przegryzienie się przez materiały umieszczone na końcu książki - warto.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Daję tej ksiazce mocne 4/10. Tytuł książki troszkę mnie zwabił. Niestety nie wiele o neuromarketingu. Bardziej kwestie psychologi, neurolingwistyka. Sam autor przedstawia, ze to co pisze to nowa generacja neuromarketingu. Totalna bzdura.

Daję tej ksiazce mocne 4/10. Tytuł książki troszkę mnie zwabił. Niestety nie wiele o neuromarketingu. Bardziej kwestie psychologi, neurolingwistyka. Sam autor przedstawia, ze to co pisze to nowa generacja neuromarketingu. Totalna bzdura.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    21
  • Chcę przeczytać
    18
  • Posiadam
    6
  • Marketing
    2
  • Copy i takie tam
    1
  • Studia
    1
  • 2016
    1
  • 2018
    1
  • 2015
    1
  • Moja Biblioteczka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta


Podobne książki

Przeczytaj także