Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
248 str. 4 godz. 8 min.
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- UX Strategy. How to Devise Innovative Digital Products that People Want
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2015-05-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-05-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328329416
- Tłumacz:
- Bartosz Sałbut
- Tagi:
- ux badanie rynku strategia ux badania
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 61
- 43
- 14
- 8
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
User Experience jest obecnie w marketingu tematem na topie, wraz z szeroko pojętym Customer Experience. Niestety, jak w wielu obszarach - książek jest na ten temat mnóstwo. Od której zacząć? Którą wybrać, aby nie musieć czytać wszystkich po kolei? Książka Jaime Levy jest moim zdaniem świetnym początkiem, jeśli zaczynasz swoją przygodę z UX i nie chcesz, aby Twoje działania były oderwane od strategii organizacji.
User Experience jest dziedziną szeroką i w obecnym, zdigitalizowanym świecie niezbędnym, jeśli chcemy w obszarze produktów cyfrowych odnieść sukces. Coraz więcej osób decyduje się na rozwój zawodowy w tym kierunku. Naturalnym początkiem jest lektura branżowych książek. Książka „Strategia UX” jest dobrą pozycją dla początkujących (zaawansowanym może wydawać lekko przegadana).
Jaime w bardzo przystępny sposób ustrukturyzowała swoją wiedzę - przeprowadza bowiem czytelnika na konkretnym przykładzie (Airbnb dla branży ślubnej) przez wszystkie etapy projektowania UX - od zdefiniowania propozycji wartości, przez przygotowanie modelu biznesowego, jego weryfikację, analizę konkurencji i badania, po zaprezentowanie efektu działań. Autorka podsuwa czytelnikowi kilka przydatnych w tej pracy narzędzi. Książka jest o tyle wartościowa i dobra na start, że nie skupia się wyłącznie na narzędziowej części pracy, ale pokazuje jak ważne jest osadzenie działań zorientowanych na UX w strategii produktu i firmy. Pozwala lepiej zrozumieć, że UX nie jest oderwanym od reszty składowych produktu elementem.
Książka napisana jest przystępnym językiem. Ma bardzo klarowne podsumowania i podział na rozdziały. Dzięki temu spokojnie można czytać ją partiami, wdrażać podpowiadane kroki w życie i wracać do książki po kolejną dawkę wiedzy. Zaawansowane w UX osoby mogą uznać, że jest przegadana, ale moim zdaniem, jeśli ktoś zaczyna swoją przygodę z UX to, co chce przekazać nam autorka jest super ważne. Dzięki temu zyskujemy szersze spojrzenie na tę dziedzinę projektowania rozwiązań cyfrowych.
User Experience jest obecnie w marketingu tematem na topie, wraz z szeroko pojętym Customer Experience. Niestety, jak w wielu obszarach - książek jest na ten temat mnóstwo. Od której zacząć? Którą wybrać, aby nie musieć czytać wszystkich po kolei? Książka Jaime Levy jest moim zdaniem świetnym początkiem, jeśli zaczynasz swoją przygodę z UX i nie chcesz, aby Twoje działania...
więcej Pokaż mimo toKilka rozdziałów jest ciekawych, z ciekawymi pomysłami dla UXowców czy właścicieli biznesowych. Ale niektóre są przegadane i zupełnie oderwane, np. porady jak zaaranżować kawiarnię na wywiady. Można, ale nie jest to raczej lektura obowiązkowa dla ludzi z branży.
Kilka rozdziałów jest ciekawych, z ciekawymi pomysłami dla UXowców czy właścicieli biznesowych. Ale niektóre są przegadane i zupełnie oderwane, np. porady jak zaaranżować kawiarnię na wywiady. Można, ale nie jest to raczej lektura obowiązkowa dla ludzi z branży.
Pokaż mimo toRaczej dla początkujących.
Raczej dla początkujących.
Pokaż mimo to