Wiecznie głodny?

Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
Wydawnictwo: Znak Literanova
7,59 (56 ocen i 38 opinii) Zobacz oceny
10
7
9
8
8
11
7
19
6
9
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Always hungry?
data wydania
ISBN
9788324037421
liczba stron
412
słowa kluczowe
Dieta, odchudzanie, odżywianie
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski
dodał
Zofia

3 proste fazy: - Aktywuj proces odchudzania - Przeprogramuj komórki na spalanie tłuszczu - Przejmij kontrolę nad swoim ciałem Dieta, która leczy prawdziwe przyczyny otyłości. Bez głodzenia się, liczenia kalorii i efektu jo-jo. Promowany przez dekady model odżywiania nie jest zdrowy! Diety redukujące kalorie kłamią! Pora skończyć z mitami żywieniowymi, które miały pomóc nam w walce z...

3 proste fazy:
- Aktywuj proces odchudzania
- Przeprogramuj komórki na spalanie tłuszczu
- Przejmij kontrolę nad swoim ciałem

Dieta, która leczy prawdziwe przyczyny otyłości.
Bez głodzenia się, liczenia kalorii i efektu jo-jo.

Promowany przez dekady model odżywiania nie jest zdrowy! Diety redukujące kalorie kłamią! Pora skończyć z mitami żywieniowymi, które miały pomóc nam w walce z kilogramami, a tak naprawdę tylko rozregulowują nasz organizm i prowadzą do groźnej insulinoodporności.

Skuteczne odchudzanie nie polega na walce z tłuszczami, które wbrew pozorom mogą pomóc nam schudnąć. Nie musimy być głodni! Nie musimy rezygnować z rzeczy, które lubimy jeść!

INNE DIETY PRÓBUJĄ JEDYNIE WALCZYĆ Z OBJAWAMI – TA LECZY PRAWDZIWE PRZYCZYNY OTYŁOŚCI.

Ludwig eliminuje z popularnych diet (m.in. paleo, niskowęglowodanowej, Atkinsa, śródziemnomorskiej) szkodliwe elementy, wybiera te dobre i łączy je w kompleksowy program, który nie tylko odchudza, ale też poprawia zdrowie i samopoczucie.

Bestseller „New York Timesa” #1

 

źródło opisu: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,86276,Wie...(?)

źródło okładki: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,86276,Wie...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 32
Monika | 2017-07-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 20 lipca 2017

Wiecznie głodny?
Dr med. David Ludwig


Myśleliście kiedyś nad tym, by pozbyć się zbędnych kilogramów? Myślę, że większość z was odpowie na to pytanie twierdząco. W dzisiejszych czasach kiedy figura odgrywa dużą rolę, a w koło panuje zwariowana moda na fit jedzenie, treningi i wszystko „super fit”. Waga i tusza stały się zmorą wielu z nas. A co powiedzielibyście gdyby utrata zbędnych centymetrów i kilogramów nie wiązała się z wieloma wyrzeczeniami i ciągłymi głodówkami, które w gruncie rzeczy prowadzą do powrotu kilogramów i objadania się jeszcze bardziej? Co z brakiem liczenia kalorii i z oszukiwaniem uczucia głodu?
Autor książki „Wiecznie głodny?” proponuje właśnie takie podejście do odchudzania, bez stresu, ciągłego uczucia głodu i ograniczania kalorii. Co więcej nie zaleca spożywania produktów odtłuszczonych i rożnych typu „light” i „fit”, które zazwyczaj ze zgrabną sylwetka nie maja za wiele wspólnego. David Ludwig natomiast, co początkowo może wydawać się zupełnie absurdalne, proponuje, by spożywać produkty wysoko tłuszczowe jak pełnotłuste śmietany, mleka ,masła, awokado oraz orzechy, owoce i warzywa. W ten sposób chce, by nasze komórki tłuszczowe zostały przeprogramowane i zamiast nastawiać je na tryb oszczędzania i walki z naszym organizmem, przestawić na tryb współpracy. Kiedy komórki tłuszczowe karmione będą zdrowymi tłuszczami w zamian zaczną oddawać nagromadzone kalorie do organizmu, które są niezmiernie potrzebne naszemu ciału do odpowiedniego działania i w końcu ich spalania. Brzmi logicznie prawda? Autor teorię opiera o wiele badań przeprowadzonych w swojej długoletniej karierze przez siebie i inne organizacje, z których po wnikliwej analizie wyciągnął takie wnioski. Co więcej w programie pilotażowym grono osób w ten sposób straciło nadmierne kilogramy oraz poprawiło swoje wyniki, a co za tym idzie zdrowie.
Jego program podzielony jest na trzy etapy, w których początkowo przygotowuje organizm do pracy, pozbawiając go dostarczania węglowodanów złożonych, a opierając swoje żywienie w 50% na tłuszczach, 25% białku i 25% naturalnych węglowodanach pochodzących m.in. z roślin strączkowych. W kolejnym etapie następuje stopniowe dodawanie węglowodanów i innych składników i ten etap trwa najdłużej, aż do osiągnięcia wagi żądanej, wszystko zależy od tego ile kilogramów mamy do stracenia i jak współpracować będzie nasze ciało. Ostatni etap to wyjście z etapu odchudzania. Nie jest to jednak tak, że etapy się kończą i możemy jeść co i jak chcemy i nie przytyjemy. To od nas zależy jak dalej potoczą się nasze losy, bowiem w całym tym planie żywieniowym najważniejszym naszym zadaniem jest obserwowanie swojego organizmu, tego jak reaguje na spożywane produkty. Jeżeli wpływ niektórych produktów powoduje negatywne skutki powinniśmy ich unikać. David Ludwig nie stwierdza co powinniśmy odstawić na zawsze, albo w jakich ilościach to spożywać, ponieważ organizm każdego z nas jest zupełnie inny i dla jednego spożyte białe pieczywo kilka razy w tygodniu nie wpłynie na jego organizm i metabolizm, a u innego owe bułki mogą być bardzo zgubne. Podaje natomiast orientacyjne normy, których przekraczać raczej nie powinniśmy. Ważnym aspektem, który został poruszony w książce jest problem insulinooporności. Zastosowanie się do zasad przedstawionych we wspomnianej pozycji pozwoli osobom cierpiącym na tą dolegliwość na jej ujarzmienie. David Ludwig zwraca bowiem uwagę na ładunek glikemiczny produktów i wyrzut insuliny w organizmie związany ze spożywaniem produktów.
Wszystkie zasady są czytelnie przedstawione, każdy etap szczegółowo opisany wraz z tabelami co powinniśmy w danym etapie spożywać, a czego unikać oraz gotowym jadłospisem i pysznymi przepisami. Dodatkowe materiały jak raport codzienny i miesięczny zawarte są w książce, jak również na stronie internetowej, na której znajdziemy listy zakupów i inne dodatkowe materiały , niestety strona internetowa zawiera materiały jedynie w języku angielskim. Dla niektórych to nie problem, a dla niektórych to duże utrudnienie. Książka natomiast w zupełności wystarczy, by poznać zasady programu.
Dla mnie żywienie według dr Davida Ludwiga wydaje się być sensowne, przekonał mnie swoją argumentacją, że takie odżywianie może przynieść długofalowe i trwałe pozytywne skutki zdrowotne i wizualne. Znalazłam w tej pozycji sporo przepisów, które pragnę wykorzystać w swojej kuchni.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Wojenna burza

Czwarta, ale czy na pewno ostatnia część Czerwonej Królowej? Nie jestem tego pewna. Cal podjął decyzję, stanął po przeciwnej stronie, wybrał Koronę...

zgłoś błąd zgłoś błąd