Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Wydawnictwo: Onepress
6,21 (19 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
7
6
4
5
2
4
2
3
0
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328328617
język
polski
dodał
Mariolka

 

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/ty-w-social-mediach-podre...»

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (60)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1161
Mariolka | 2017-02-20
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 20 lutego 2017

Bardzo ciekawa rzecz, zwłaszcza dla osób, które jak ja, mają o temacie blade pojęcie, a chciałyby się czegoś nowego nauczyć. Język mało "podręcznikowy", co jest zaletą i wadą jednocześnie, ale kompleksowe ujęcie tematów związanych z pracą nad własnym wizerunkiem w mediach jest szalenie interesujące. Polecam.

książek: 2021
Kamila | 2017-04-13
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 13 kwietnia 2017

Książkę na pewno polecam. Napisana w bardzo przyjemny sposób. wyjaśnia wiele zagadnień. Książka warta do przeczytania dla ludzi, którzy chcą korzystać czynnie z social mediów, ale też dla tych, które nic o social mediach nie wiedzą.

książek: 81
Nata_jac | 2018-08-17
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: kwiecień 2018

Pomocna. Inspirująca. Wskazująca właściwą drogę. Porządkująca informacje.

książek: 219
kingagaja | 2018-10-05
Na półkach: 2018, Rozwój, Przeczytane
Przeczytana: 03 października 2018

Bardzo dobra pozycja dla osób, które działają w social mediach i chcą uporządkować swoją wiedzę oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają lub zastanawiają się nad tworzeniem swojego miejsca w sieci.
Nie daje gotowych porad i schematów do wdrożenia w życie w stylu "zrób to i to, a staniesz się słynnym youtuberem".
Pokazuje, czym jest kreowanie marki i jak robić to kompleksowo (online i offline), na jakie cechy charakteru należy zwrócić uwagę i co w sobie udoskonalać oraz przybliża jak działają najpopularniejsze social media w Polsce i na świecie.
Książka napisana luźnym językiem, nie podręcznikowym, szybko i przyjemnie się ją czyta. W środku podane są przykłady i wypowiedzi osób, które w świecie S.M. osiągnęły sporo, a zaczynały od zera.

książek: 91
Michalovic | 2018-03-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 marca 2018

Bardzo dobra pozycja, napisana lekkim, przystępnym językiem, a także zrównoważona pod względem ilości konkretnych informacji i przydatnych rad oraz "coachowskich" wstawek. Dużo dają wypowiedzi innych osób, głównie M. Sadowskiego. No i istotny plusem jest sama długość książki - 260 stron nasyconych treścią, bez zbędnego pierniczenia o dupie Maryni. Idealny wybór dla takiego leszcza jak ja, który do tej pory nie miał najmniejszego pojęcia o personal brandingu oraz mediach społecznościowych.

książek: 134
Filip | 2017-09-18
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 września 2017

Zmieniłem zdanie o mediach społecznościowych.

książek: 385
książek: 175
Marysia | 2018-09-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 214
Avie12 | 2018-01-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 27 stycznia 2018
książek: 266
dzola48 | 2018-01-26
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 50 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd