Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Okładka książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Marcin Żukowski
Okładka książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.
Marcin Żukowski Wydawnictwo: Onepress nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-01-27
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-27
Język:
polski
ISBN:
9788328328617
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę! Sebastian Kotow, Brian Tracy
Ocena 6,6
Ty wybierasz c... Sebastian Kotow, Br...
Okładka książki Mindfulness. Trening uważności Danny Penman, Mark Williams
Ocena 7,1
Mindfulness. T... Danny Penman, Mark ...
Okładka książki Potęga osobistego uroku Jak zjednywać sobie ludzi Ron Arden, Brian Tracy
Ocena 6,6
Potęga osobist... Ron Arden, Brian Tr...

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
30 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
123
17

Na półkach: ,

Niestety bardzo słaba pozycja. Kusi piękną okładką, która sprawia, że myślimy sobie "to będzie dobry, skondensowany poradnik". Jednakże w środku nie ma żadnych rewelacji ani żadnych informacji. Jeśli potraficie sami założyć sobie konto na fb, niczego więcej się nie dowiecie. Jeśli poświęciliście trochę czasu, by przeczytać kilka artykułów na temat social mediów w internecie - niczego nowego książka Wam nie podpowie.
Funny fact: strona internetowa autora, którą chwali się na okładce, jest w opłakanym stanie. Ostatnie aktywności pochodzą z 2018 roku... Słabo jak na "speca" od budowania marki osobistej w sieci.
Szkoda pieniędzy, szkoda czasu:)

Niestety bardzo słaba pozycja. Kusi piękną okładką, która sprawia, że myślimy sobie "to będzie dobry, skondensowany poradnik". Jednakże w środku nie ma żadnych rewelacji ani żadnych informacji. Jeśli potraficie sami założyć sobie konto na fb, niczego więcej się nie dowiecie. Jeśli poświęciliście trochę czasu, by przeczytać kilka artykułów na temat social mediów w internecie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
54
25

Na półkach: ,

Recenzja ,,Czy musisz być koniecznie w social-mediach"?

,,Wbrew pozorom czyta się ją szybko i nie ma problemu ze zrozumieniem co autor ma na myśli. Jeżeli jesteś bardzo młody ,,Ty w social-mediach” uświadomi Ci jak ważne jest to co publikujesz i z jakich powodów warto przemyśleć każdą publikację nawet w Snapchacie czy na Facebooku. Nieprzemyślane zdjęcie na Instagram również ma swoje konsekwencje.

Dla rodziców, dziadków czy po prostu starszego pokolenia opisywana książka wyjaśni do czego poszczególne aplikacje służą i jak się je wykorzystuje. Nie brakuje wypowiedzi znanych twarzy z branży marketingu oraz statystyk i badań odnośnie korzyści płynących z użytkowania 100% smartphone’ów i Internetu".

Więcej: https://patryktarachon.pl/ty-w-social-mediach-podrecznik-budowania-marki-osobistej/

Recenzja ,,Czy musisz być koniecznie w social-mediach"?

,,Wbrew pozorom czyta się ją szybko i nie ma problemu ze zrozumieniem co autor ma na myśli. Jeżeli jesteś bardzo młody ,,Ty w social-mediach” uświadomi Ci jak ważne jest to co publikujesz i z jakich powodów warto przemyśleć każdą publikację nawet w Snapchacie czy na Facebooku. Nieprzemyślane zdjęcie na Instagram...

więcej Pokaż mimo to

avatar
171
82

Na półkach: , ,

Bardzo dobra pozycja dla osób, które działają w social mediach i chcą uporządkować swoją wiedzę oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają lub zastanawiają się nad tworzeniem swojego miejsca w sieci.
Nie daje gotowych porad i schematów do wdrożenia w życie w stylu "zrób to i to, a staniesz się słynnym youtuberem".
Pokazuje, czym jest kreowanie marki i jak robić to kompleksowo (online i offline),na jakie cechy charakteru należy zwrócić uwagę i co w sobie udoskonalać oraz przybliża jak działają najpopularniejsze social media w Polsce i na świecie.
Książka napisana luźnym językiem, nie podręcznikowym, szybko i przyjemnie się ją czyta. W środku podane są przykłady i wypowiedzi osób, które w świecie S.M. osiągnęły sporo, a zaczynały od zera.

Bardzo dobra pozycja dla osób, które działają w social mediach i chcą uporządkować swoją wiedzę oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają lub zastanawiają się nad tworzeniem swojego miejsca w sieci.
Nie daje gotowych porad i schematów do wdrożenia w życie w stylu "zrób to i to, a staniesz się słynnym youtuberem".
Pokazuje, czym jest kreowanie marki i jak robić to...

więcej Pokaż mimo to

avatar
97
24

Na półkach: ,

Pomocna. Inspirująca. Wskazująca właściwą drogę. Porządkująca informacje.

Pomocna. Inspirująca. Wskazująca właściwą drogę. Porządkująca informacje.

Pokaż mimo to

avatar
515
163

Na półkach: ,

polecam!

polecam!

Pokaż mimo to

avatar
139
50

Na półkach:

Bardzo dobra pozycja, napisana lekkim, przystępnym językiem, a także zrównoważona pod względem ilości konkretnych informacji i przydatnych rad oraz "coachowskich" wstawek. Dużo dają wypowiedzi innych osób, głównie M. Sadowskiego. No i istotny plusem jest sama długość książki - 260 stron nasyconych treścią, bez zbędnego pierniczenia o dupie Maryni. Idealny wybór dla takiego leszcza jak ja, który do tej pory nie miał najmniejszego pojęcia o personal brandingu oraz mediach społecznościowych.

Bardzo dobra pozycja, napisana lekkim, przystępnym językiem, a także zrównoważona pod względem ilości konkretnych informacji i przydatnych rad oraz "coachowskich" wstawek. Dużo dają wypowiedzi innych osób, głównie M. Sadowskiego. No i istotny plusem jest sama długość książki - 260 stron nasyconych treścią, bez zbędnego pierniczenia o dupie Maryni. Idealny wybór dla takiego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
78
39

Na półkach:

Zmieniłem zdanie o mediach społecznościowych.

Zmieniłem zdanie o mediach społecznościowych.

Pokaż mimo to

avatar
1684
151

Na półkach: ,

Książkę na pewno polecam. Napisana w bardzo przyjemny sposób. wyjaśnia wiele zagadnień. Książka warta do przeczytania dla ludzi, którzy chcą korzystać czynnie z social mediów, ale też dla tych, które nic o social mediach nie wiedzą.

Książkę na pewno polecam. Napisana w bardzo przyjemny sposób. wyjaśnia wiele zagadnień. Książka warta do przeczytania dla ludzi, którzy chcą korzystać czynnie z social mediów, ale też dla tych, które nic o social mediach nie wiedzą.

Pokaż mimo to

avatar
594
393

Na półkach: ,

Bardzo ciekawa rzecz, zwłaszcza dla osób, które jak ja, mają o temacie blade pojęcie, a chciałyby się czegoś nowego nauczyć. Język mało "podręcznikowy", co jest zaletą i wadą jednocześnie, ale kompleksowe ujęcie tematów związanych z pracą nad własnym wizerunkiem w mediach jest szalenie interesujące. Polecam.

Bardzo ciekawa rzecz, zwłaszcza dla osób, które jak ja, mają o temacie blade pojęcie, a chciałyby się czegoś nowego nauczyć. Język mało "podręcznikowy", co jest zaletą i wadą jednocześnie, ale kompleksowe ujęcie tematów związanych z pracą nad własnym wizerunkiem w mediach jest szalenie interesujące. Polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    55
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    8
  • Własna firma
    2
  • Rozwój
    2
  • Ebook
    1
  • 2020
    1
  • 2018
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.


Podobne książki

Przeczytaj także