rozwińzwiń

Reklama jako sztuka powtórzeń

Okładka książki Reklama jako sztuka powtórzeń Anna Ryłko-Kurpiewska
Okładka książki Reklama jako sztuka powtórzeń
Anna Ryłko-Kurpiewska Wydawnictwo: popularnonaukowa
470 str. 7 godz. 50 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
470
Czas czytania
7 godz. 50 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380832022
Tagi:
Reklama jako sztuka powtórzeń Anna Ryłko-Kurpiewska Novae Res
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Pragmatyczne aspekty tekstu i dyskursu Ewa Badyda, Małgorzata Chmiel, Piotr Doroszewski, Izabela Kępka, Jolanta Kowalewska-Dąbrowska, Aneta Lewińska, Jolanta Maćkiewicz, Dagmara Maryn-Stachurska, Beata Milewska, Małgorzata Milewska-Stawiany, Regina Pawłowska, Zofia Pomirska, Alicja Pstyga, Ewa Rogowska-Cybulska, Anna Ryłko-Kurpiewska, Sylwia Rzedzicka, Lucyna Warda-Radys
Ocena 7,0
Pragmatyczne a... Ewa Badyda, Małgorz...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
554
346

Na półkach:

Reklama i marketing to rzeczy, bez których trudno sobie wyobrazić dzisiejszy świat. Bez względu na branżę, w której działasz, bez względu na to, czego poszukujesz w czeluściach internetu, bezustannie jesteś odbiorcą reklamy. To, że kupujesz taki, nie inny produkt, że wiadomości czytasz na tym, a nie konkurencyjnym portalu, a nawet to, że sięgasz po tę, a nie inną książkę o dowolnej tematyce (bo też wszelkiej tematyki pełno jest na obecnym rynku książki),jest wynikiem reklamy i marketingu. Bo tak naprawdę, choć rzeczy mogą różnić się między sobą wieloma cechami, w tym także jakością, to jednak tym, co jest najważniejsze z punktu widzenia ich dotarcia do szerokiego grona odbiorców są właśnie działania marketingowe. Dobry „produkt” na rynku obroni się sam? Nie zawsze, a nawet mało kiedy. Bo żeby mógł się bronić, musi najpierw pojawić się w świadomości konsumentów. To samo tyczy się przecież branży bliskiej naszym, to jest Czytelników, sercom – branży wydawniczej. Niejeden debiutant puka do drzwi kolejnych wydawnictw ze swoją – dobrą skądinąd – książką, jest jednak odprawiany z kwitkiem. Dlaczego? Bo jego nazwisko nie jest rozpoznawalne, a to oznacza, że bez dużych nakładów na działania promocyjne „nikt” (lub prawie nikt) go nie kupi. Nie kupuje się przecież kota w worku.

Z tego właśnie powodu, świadoma znaczenia reklamy w życiu przeciętnego zjadacza chleba, wiązałam z pozycją Anny Ryłko-Kurpiewskiej duże nadzieje. Bo chociaż blog rzecz niezarobkowa, to jednak odpowiednio wypromowany, staje się narzędziem pomagającym w dotarciu do największych wydawnictw. Zresztą, poza blogiem człowiek rozwija się na różnych płaszczyznach, a życie zawodowe bez znajomości tajników marketingu z pewnością w tym rozwoju nie pomaga. Jak mawiają – nawet na rozmowie kwalifikacyjnej musisz „sprzedać swoją osobę” przyszłemu pracodawcy. Czy zatem „Reklama jako sztuka powtórzeń” spełniła moje oczekiwania? Hmmm… I tak, i nie.

Absolutnie nie chodzi o to, że książce pod względem merytorycznym mogę coś zarzucić. Nic z tych rzeczy, szczerze przyznaję, że jest rzetelnie i szczegółowo opracowana. Problem tkwi raczej w tym, że trudno było mi z autorką znaleźć wspólną płaszczyznę – reklama i marketing to temat tak szeroki, że… moje oczekiwania po prostu były inne. Jako osoba (wciąż jeszcze) młoda szukałam w książce propozycji rozwiązań, punktów zaczepienia może nie dla laika w zakresie działań promocyjnych, ale czegoś, co osoba z umiarkowaną wiedzą w tym temacie będzie mogła przekuć na rzeczywistość, zastosować w swojej pracy lub po prostu w życiu codziennym. Tego właśnie konkretu, przykładów konkretnych działań było dla mnie za mało.

Książka Anny Ryłko-Kurpiewskiej jest natomiast idealną pozycją dla studentów marketingu i reklamy, którzy przez niejedną publikację tego rodzaju muszą przebrnąć, by otrzymać upragniony tytuł magistra. „Reklama jako sztuka powtórzeń” jest po prostu raczej podręcznikiem akademickim, jak wspominałam – rzetelnie i szczegółowo opracowanym, a nie poradnikiem w rodzaju „co zrobić, aby wypromować swój biznes/stronę www itp.

Tak więc dla osób liczących na to, że książka okaże się narzędziem, dzięki któremu uda im się wypromować coś swojego, długie wstępy teoretyczne mogą okazać się utrudnieniem, jeśli nie przeszkodą nie do przeskoczenia. Natomiast dla osób zainteresowanych tematyką reklamy i chcących poszerzyć swoją wiedzę na ten temat oraz dla studentów piszących różnego rodzaju prace z zakresu marketingu będzie to pozycja przydatna i ciekawa.

Na ile oceniam publikację Anny Ryłko-Kurpiewskiej? Mocne siedem w skali 1-10, choć zdaję sobie sprawę z tego, że moja recenzja ma charakter mocno subiektywny i jest podyktowana moimi prywatnymi potrzebami i oczekiwaniami w zakresie reklamy. A gdy na początku przyjmiesz złe założenie, to jest oczekujesz czegoś zupełnie innego niż autor proponuje, trudno potem się ocenia. Bo z jednej strony masz świadomość, że to naprawdę wartościowa pod względem merytorycznym książka, tyle że przeznaczona dla innego niż ty odbiorcy. Doceniam zatem pracę autorki, która wywiązała się z niej więcej niż poprawnie, przyznając przy tym, że niestety nie należę do grupy docelowej, do której publikacja powinna trafić.

zaczytana.com.pl

Reklama i marketing to rzeczy, bez których trudno sobie wyobrazić dzisiejszy świat. Bez względu na branżę, w której działasz, bez względu na to, czego poszukujesz w czeluściach internetu, bezustannie jesteś odbiorcą reklamy. To, że kupujesz taki, nie inny produkt, że wiadomości czytasz na tym, a nie konkurencyjnym portalu, a nawet to, że sięgasz po tę, a nie inną książkę o...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    3
  • Chcę przeczytać
    2
  • BIBLIOTEKA
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • ! BŚ
    1
  • Marketing & PR
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Reklama jako sztuka powtórzeń


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne