Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Retailization

Wydawnictwo: Kogan Page
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780749453367
liczba stron
24
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Welcome to the age of the retailer. With annual revenues of $60 billion, Procter && Gamble is the largest brand manufacturer in the world, yet its proceeds are dwarfed by Wal-Mart s $285 billion in annual revenue. Brands no longer control the market they are at the mercy of retailers. Retailization illustrates how brand power is slowly and inexorably being replaced by retailer power. Many...

Welcome to the age of the retailer. With annual revenues of $60 billion, Procter && Gamble is the largest brand manufacturer in the world, yet its proceeds are dwarfed by Wal-Mart s $285 billion in annual revenue. Brands no longer control the market they are at the mercy of retailers. Retailization illustrates how brand power is slowly and inexorably being replaced by retailer power. Many brands, though, lack the tools needed to prevent them becoming trapped between massive, glo

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd