Reklama wczoraj i dziś
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 188
- Czas czytania
- 3 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788379309085
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka przyciągnęła moją uwagę okładką i tytułem. Miałem duże oczekiwania co do niej, bo temat wydaje się mega szeroki i z dużym potencjałem na ciekawą pozycję. Nie ukrywam, że rozczarowałem się. Pozycja z kategorii – podręcznik dla studenta. Forma bezosobowa, przypisy raczej mało aktualne, mało informacji dotyczących samego Internetu i jego możliwości reklamowych.
Moja subiektywna ocena to 6 z minusem, ale nie w skali szkolnej 🙃 Widzę też kilka plusów pozycji:
1. Powtórka wiedzy ze studiów i odświeżenie pojęć marketingowych;
2. Rozdział o briefie i jego poprawnej pisowni – myśle, że jakby osobowy po stronie klienta znały ten zaproponowany przez autora – agencjom żyło by się zdecydowanie lepiej, if You know what I mean :)
3. Kompendium ze zbiorem pojęć, które może się przydać, by próbie tłumaczenia (czasami) opornym klientom niektórych zjawisk, skrótów, procesów.
Książka przyciągnęła moją uwagę okładką i tytułem. Miałem duże oczekiwania co do niej, bo temat wydaje się mega szeroki i z dużym potencjałem na ciekawą pozycję. Nie ukrywam, że rozczarowałem się. Pozycja z kategorii – podręcznik dla studenta. Forma bezosobowa, przypisy raczej mało aktualne, mało informacji dotyczących samego Internetu i jego możliwości reklamowych.
więcej Pokaż mimo toMoja...