Marketing

Okładka książki Marketing
Philip Kotler Wydawnictwo: Felberg SJA biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Felberg SJA
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Język:
polski
ISBN:
8391146537
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
204
65

Na półkach:

Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od deski do deski. Jeśli jednak ktoś sięga po nią raz na jakiś czas, po konkretną część wiedzy, to jak najbardziej jest to wygodny sposób. W każdym razie polecam. Dała mi solidną podbudowę pod dalsze zagłębienie się w marketing.

Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    746
  • Przeczytane
    250
  • Posiadam
    121
  • Teraz czytam
    50
  • Biznes
    10
  • Marketing
    8
  • Ulubione
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Ekonomia
    5
  • marketing
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także