Marketing
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Felberg SJA
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8391146537
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 746
- 250
- 121
- 50
- 10
- 8
- 8
- 6
- 5
- 3
Opinia
Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od deski do deski. Jeśli jednak ktoś sięga po nią raz na jakiś czas, po konkretną część wiedzy, to jak najbardziej jest to wygodny sposób. W każdym razie polecam. Dała mi solidną podbudowę pod dalsze zagłębienie się w marketing.
Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od...
więcej Pokaż mimo to