Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Nieoczywiste
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326481932
- Tagi:
- komunikacja marketingowa marketing ekonomia reklama w biznesie Taranko
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi
element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań
przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania
zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i
konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów
perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań
klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję
konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem
rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 9
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.
Bardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na temat marketingu, ale sposób napisania książki zamiast przyciągać, odtrąca od czytania.
Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.
więcej Pokaż mimo toBardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na...