Key Account Manager
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 190
- Czas czytania
- 3 godz. 10 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788379307647
Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach
merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści
dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta
treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu
KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę
specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii.Dla osób,
które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić
może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z
innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, iż
można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie
większości zagadnień do czysto merytorycznej i praktycznej formy. Praca
managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana
z wielu pespektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key
Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem),
czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może
zupełnie kimś innym.Spośród wielu obszarów pracy Key
Account Managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne.
Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na proces
negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli
pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą
emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najistotniejszych
obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o
pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są
negocjacje handlowe. Nie jest to również książka o stosowaniu perswazji
i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym
czasie. Treść oraz forma zostały przygotowane w taki sposób, aby
zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia.Znaczna
część książki poświęcona jest prawidłowej komunikacji z drugą osobą. W
przypadku pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi
fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli proces komunikacji nie będzie
właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem.
Ponieważ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za pośrednictwem
trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do
zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE