Key Account Manager

Wydawnictwo: Difin
6 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788379307647
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną,...


Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach
merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści
dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta
treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu
KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę
specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii.Dla osób,
które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić
może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z
innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, iż
można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie
większości zagadnień do czysto merytorycznej i praktycznej formy. Praca
managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana
z wielu pespektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key
Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem),
czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może
zupełnie kimś innym.Spośród wielu obszarów pracy Key
Account Managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne.
Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na proces
negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli
pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą
emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najistotniejszych
obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o
pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są
negocjacje handlowe. Nie jest to również książka o stosowaniu perswazji
i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym
czasie. Treść oraz forma zostały przygotowane w taki sposób, aby
zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia.Znaczna
część książki poświęcona jest prawidłowej komunikacji z drugą osobą. W
przypadku pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi
fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli proces komunikacji nie będzie
właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem.
Ponieważ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za pośrednictwem
trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do
zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd