How to Instantly Connect with Anyone: 96 All-New Little Tricks for Big Success in Relationships

Wydawnictwo: McGraw-Hill
4 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
How to Instantly Connect with Anyone: 96 All-New Little Tricks for Big Success in Relationships
data wydania
ISBN
0071545859
kategoria
poradniki
język
angielski
dodał
Snopek

This sequel to Leil's international top selling "How to Talk to Anyone" makes you a master communicator with 96 all new cutting-edge communication "Little Tricks" for big success in business and social relationships--in person, by email, and on the phone. It has been praised as the 21st century version of "How to Win Friends and Influence People," and was nominated one of the five best books...

This sequel to Leil's international top selling "How to Talk to Anyone" makes you a master communicator with 96 all new cutting-edge communication "Little Tricks" for big success in business and social relationships--in person, by email, and on the phone. It has been praised as the 21st century version of "How to Win Friends and Influence People," and was nominated one of the five best books in psychology by "Books for a Better Life!"

 

źródło opisu: https://www.goodreads.com/book/show/6012704-how-to...(?)

źródło okładki: https://www.goodreads.com/book/show/6012704-how-to...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd