Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Handbook of Public Relations

Wydawnictwo: Sage Publications Ltd.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
076191286X
liczba stron
340
kategoria
biznes, finanse
język
polski

This handbook provides a comprehensive examination and review of the theory, academic research, and professional practices of the public relations discipline. Ninety leading scholars and practitioners from around the world provide insights into the historical and changing role of public relations in building relationships with organizations, markets, audiences and publics .... The extensive...

This handbook provides a comprehensive examination and review of the theory, academic research, and professional practices of the public relations discipline. Ninety leading scholars and practitioners from around the world provide insights into the historical and changing role of public relations in building relationships with organizations, markets, audiences and publics .... The extensive bibliography includes more than 2000 references, some multidisciplinary, which serv

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd