Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing Era From Professional Practice To Global

Wydawnictwo: Routledge
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marketing has situated itself as an indispensable tool in today s business world-an unavoidable step in the process from production to consumption. This book is the first of its kind to map out the organizing principles and cultural logic of marketing, and trace the profession s ascent to global domination. Applbaum argues that marketing can be seen as a particular set of cultural practices...

Marketing has situated itself as an indispensable tool in today s business world-an unavoidable step in the process from production to consumption. This book is the first of its kind to map out the organizing principles and cultural logic of marketing, and trace the profession s ascent to global domination. Applbaum argues that marketing can be seen as a particular set of cultural practices that surfaced in reaction to the affluence of Western society, and not the answer to the call of inherent

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd