No Logo
528 str.
8 godz. 48 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- No Logo
- Wydawnictwo:
- Muza
- Data wydania:
- 2014-02-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Data 1. wydania:
- 2002-04-06
- Liczba stron:
- 528
- Czas czytania
- 8 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377583173
- Tłumacz:
- Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
- Tagi:
- literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania No Logo, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 2 125
- 1 346
- 371
- 132
- 49
- 23
- 16
- 12
- 9
- 8
Opinia
Uważam, że ta książka jest bardzo ważna, ponieważ doskonale dokumentuje wiele zjawisk. Przede wszystkim już od samego początku mamy możliwość obserwacji zmiany działania, zmiany strategii rozwoju wielkich marek. Odcinanie się od produkcji na rzecz rozwoju wizerunku jest w dzisiejszych czasach powszechna. Ale za marką tak czy inaczej stoją produkty, ponieważ żadna firma nie zarobi na gadaniu. I tutaj mamy pierwsze zjawisko, czyli tanie siły robocze w biedniejszych krajach, wyzysk robotników, który w zasadzie jest wszędzie, ale na różną skalę, łamanie praw człowieka. Innym zjawiskiem jest wdzieranie się firm w nasze życie, zaczynając od otaczających nas reklam, na ulicy, w szkołach, w Internecie. Popularny sponsoring, który niejednokrotnie wymusza na stronie otrzymującej (np. szkołach, uczelniach) pewne korzyści dla strony dającej. Jako, że cała książka to jeden wielki reportaż, oparty na konkretnych faktach, dokumentach i wypowiedziach, jest to bardzo ciekawe. Porusza problemy, nad którymi się nie zastanawiamy. Głównie skupia się na końcówce poprzedniego stulecia, ale można ją bez problemu odnieść do czasów teraźniejszych. Jedynym minusem (moim zdaniem) jest długość książki. Owszem, wszystko jest opisane bardzo dokładnie, żadna sytuacja i jej opis nie jest potraktowany po macoszemu, ale nie ukrywam, że w pewnym momencie zmuszałam się już do czytania, byle ją jak najszybciej skończyć.
Uważam, że ta książka jest bardzo ważna, ponieważ doskonale dokumentuje wiele zjawisk. Przede wszystkim już od samego początku mamy możliwość obserwacji zmiany działania, zmiany strategii rozwoju wielkich marek. Odcinanie się od produkcji na rzecz rozwoju wizerunku jest w dzisiejszych czasach powszechna. Ale za marką tak czy inaczej stoją produkty, ponieważ żadna firma nie...
więcej Pokaż mimo to