Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Okładka książki Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta Geoffrey A. Moore
Okładka książki Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Geoffrey A. Moore Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Język:
polski
ISBN:
9788324662951
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Ocena 7,2
E-marketing. W... Jarosław Królewski,...

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
219
59

Na półkach:

Książka o wprowadzaniu produktów i usług opartych o nowoczesne technologie wydana równo 30 lat temu (1991) ??? Sięgając po książkę miałem sporo wątpliwości, na szczęście po wzięciu drobnej poprawki na podawane w książce przykłady firm i usług (rynek nie stał w miejscu),wiedza zawarta w książce okazuje się ciągle niezwykle cenna i aktualna.

Książka o wprowadzaniu produktów i usług opartych o nowoczesne technologie wydana równo 30 lat temu (1991) ??? Sięgając po książkę miałem sporo wątpliwości, na szczęście po wzięciu drobnej poprawki na podawane w książce przykłady firm i usług (rynek nie stał w miejscu),wiedza zawarta w książce okazuje się ciągle niezwykle cenna i aktualna.

Pokaż mimo to

avatar
101
14

Na półkach: ,

Książka zapewne bardzo dobra na tamte czasy. Niestety dziś rynek tak ewoluował, że wiele informacji wymaga odświeżenia. Mimo wszystko ciekawa lektura i dla przedsiębiorców, którzy mają produkt technologiczny na pewno zapewni solidną przestrogę.

Książka zapewne bardzo dobra na tamte czasy. Niestety dziś rynek tak ewoluował, że wiele informacji wymaga odświeżenia. Mimo wszystko ciekawa lektura i dla przedsiębiorców, którzy mają produkt technologiczny na pewno zapewni solidną przestrogę.

Pokaż mimo to

avatar
891
764

Na półkach:

W życiu stykamy sie z nowymi technologiami, ogólnie rzecz mówiąc nowościami. Każdy z nas trochę inaczej reaguje na nowości, na innowację. Druga połowa XX wieku oraz początek XXI stoją pod znakiem niesamowitego rozwoju technologicznego. Intuicyjnie widzimy, ze ludzie reagują z entuzjazmem, czasem z rezerwa, a czasem nawet z wielkim sceptycyzmem na nowe technologie.

Dzięki tej książce zrozumiałem pewne mechanizmy społeczno-psychologiczne rzadzące ludźmi kiedy są oni skonfrontowani z nowymi technologiami.

Książka ma charakter naukowy, oparta jest na solidnych badaniach naukowych. Bogata jest w tzw 'case studies'.

W miedzy czasie autor uzupełnił pozycje o nowsze badania, na dzień dzisiejszy mamy juz trzy wydania, najbardziej aktualne ma bodajże niecałe trzy lata.

Autor opracowuje pewien model. Oparty solidnymi badaniami naukowymi. Na dzień dzisiejszy trudniej znaleźć w literaturze i nauce inny, lepszy model opisujący zjawisko przyswajania nowych technologii, nowych narzędzi, nowych procesów przez człowieka.

O co w tym modelu chodzi?

Człowiek który dostaje do ręki nowe narzędzie pracy, nowa technologie, musi przestawić sie na nowy proces, reaguje zazwyczaj według pięciu rożnych schematów:
1. Wielka euforia, podniecenie -- ponieważ jest to cos nowego muszę to natychmiast mieć, albo robić, niezależnie ile mnie to wyrzeczeń i pieniędzy będzie kosztować.
2. Obserwowanie, śledzenie nowości, selektywne wybieranie, przy wyborze kierowanie sie podziwem dla wizji, innowacyjności, wysiłku wynalazcy. Wielka intelektualna ciekawość względem nowości. Jednak w przypadku nie spełnienia wygórowanych oczekiwań, wielkie rozczarowanie. Ta grupa to najbardziej wymagający klienci.
3. Ostrożność względem nowości wynikająca jednak z chłodnej kalkulacji i pedantycznego pragmatyzmu. Otwartość na nowe narzędzie jedynie wtedy gdy aspekty pragmatyczne, użytkowe przewyższają koszt pozyskania nowego narzędzia, nowej technologii lub przestawienie sie na nowy proces.
4. Konserwatyzm, wielka rezerwa względem nowości, nowych narzędzi. , nowych procesów. Długi proces przyswajania nowości, bariera związana z używaniem nowego narzędzia musi być bardzo niska, gdyż ludzie w tej kategorii albo potrzebują dużo czasu na przyswojenie, nauczenie sie obsługi nowego narzędzia, nowego procesu, albo po prostu nie chcą inwestować swojego czasu w naukę, przyswojenie korzystania z nowego narzędzia, procesu. Wymagają wiele wsparcia.
5. Całkowite odrzucanie czegokolwiek co nowe. Reagowanie wielkim sceptycyzmem. Ludzie w tej grupie generalnie nigdy nie korzystają z nowości, pozostają wierni starym rozwiązaniom. Czasem nawet są przeciwni nowościom, torpedują, bojkotują wszystko co nowe.

Dlaczego ten model jest ważny?

Wdrażanie nowych rozwiązań, narzędzi, procesów jest kluczowe dla rozwoju współczesnych nowoczesnych społeczeństw.

Model autora może pomoc sprawniejsze wdrażanie nowych rozwiązań.

A o co chodzi z tą przepaścią wspomnianą w tytule?

Mianowicie, chodzi o to, ze pierwsze dwie grupy to średnio 15% odbiorców. Wprowadzenie nowości dla tych dwóch grup jest w miarę łatwe. Książka ma na celu właśnie ułatwienie sprawnego wdrażania nowości dla większości. Grupy 5 nie da sie niestety uszczęśliwić, trzeba tą grupę mieć jednak na uwadze, bo zazwyczaj ta grupa sabotuje wdrażanie nowości.

Moim zdaniem to obowiązkowa lektura dla kogoś kto zajmuje sie marketingiem, sprzedażą. Przykłady w książce dotyczą głownie branży IT. Tak ta książka jest ważna lektura dla kogoś kto pracuje w branży IT, ale nie powinna ograniczać sie dla odbiorcy tej branży. Zastosowanie modelu opracowanego przez autora może być przydatne w innych branżach, nie wyłączając nawet chociażby administracji publicznej, służby zdrowia, usług komunalnych

W życiu stykamy sie z nowymi technologiami, ogólnie rzecz mówiąc nowościami. Każdy z nas trochę inaczej reaguje na nowości, na innowację. Druga połowa XX wieku oraz początek XXI stoją pod znakiem niesamowitego rozwoju technologicznego. Intuicyjnie widzimy, ze ludzie reagują z entuzjazmem, czasem z rezerwa, a czasem nawet z wielkim sceptycyzmem na nowe technologie.

Dzięki...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    92
  • Przeczytane
    19
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    4
  • Biznes
    2
  • Giełda, inwestycje, biznes
    1
  • 2018
    1
  • Sprzedaż - do przeczytania
    1
  • Biznesowe
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także