Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324662951
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 92
- 19
- 13
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka o wprowadzaniu produktów i usług opartych o nowoczesne technologie wydana równo 30 lat temu (1991) ??? Sięgając po książkę miałem sporo wątpliwości, na szczęście po wzięciu drobnej poprawki na podawane w książce przykłady firm i usług (rynek nie stał w miejscu),wiedza zawarta w książce okazuje się ciągle niezwykle cenna i aktualna.
Książka o wprowadzaniu produktów i usług opartych o nowoczesne technologie wydana równo 30 lat temu (1991) ??? Sięgając po książkę miałem sporo wątpliwości, na szczęście po wzięciu drobnej poprawki na podawane w książce przykłady firm i usług (rynek nie stał w miejscu),wiedza zawarta w książce okazuje się ciągle niezwykle cenna i aktualna.
Pokaż mimo toKsiążka zapewne bardzo dobra na tamte czasy. Niestety dziś rynek tak ewoluował, że wiele informacji wymaga odświeżenia. Mimo wszystko ciekawa lektura i dla przedsiębiorców, którzy mają produkt technologiczny na pewno zapewni solidną przestrogę.
Książka zapewne bardzo dobra na tamte czasy. Niestety dziś rynek tak ewoluował, że wiele informacji wymaga odświeżenia. Mimo wszystko ciekawa lektura i dla przedsiębiorców, którzy mają produkt technologiczny na pewno zapewni solidną przestrogę.
Pokaż mimo toW życiu stykamy sie z nowymi technologiami, ogólnie rzecz mówiąc nowościami. Każdy z nas trochę inaczej reaguje na nowości, na innowację. Druga połowa XX wieku oraz początek XXI stoją pod znakiem niesamowitego rozwoju technologicznego. Intuicyjnie widzimy, ze ludzie reagują z entuzjazmem, czasem z rezerwa, a czasem nawet z wielkim sceptycyzmem na nowe technologie.
Dzięki tej książce zrozumiałem pewne mechanizmy społeczno-psychologiczne rzadzące ludźmi kiedy są oni skonfrontowani z nowymi technologiami.
Książka ma charakter naukowy, oparta jest na solidnych badaniach naukowych. Bogata jest w tzw 'case studies'.
W miedzy czasie autor uzupełnił pozycje o nowsze badania, na dzień dzisiejszy mamy juz trzy wydania, najbardziej aktualne ma bodajże niecałe trzy lata.
Autor opracowuje pewien model. Oparty solidnymi badaniami naukowymi. Na dzień dzisiejszy trudniej znaleźć w literaturze i nauce inny, lepszy model opisujący zjawisko przyswajania nowych technologii, nowych narzędzi, nowych procesów przez człowieka.
O co w tym modelu chodzi?
Człowiek który dostaje do ręki nowe narzędzie pracy, nowa technologie, musi przestawić sie na nowy proces, reaguje zazwyczaj według pięciu rożnych schematów:
1. Wielka euforia, podniecenie -- ponieważ jest to cos nowego muszę to natychmiast mieć, albo robić, niezależnie ile mnie to wyrzeczeń i pieniędzy będzie kosztować.
2. Obserwowanie, śledzenie nowości, selektywne wybieranie, przy wyborze kierowanie sie podziwem dla wizji, innowacyjności, wysiłku wynalazcy. Wielka intelektualna ciekawość względem nowości. Jednak w przypadku nie spełnienia wygórowanych oczekiwań, wielkie rozczarowanie. Ta grupa to najbardziej wymagający klienci.
3. Ostrożność względem nowości wynikająca jednak z chłodnej kalkulacji i pedantycznego pragmatyzmu. Otwartość na nowe narzędzie jedynie wtedy gdy aspekty pragmatyczne, użytkowe przewyższają koszt pozyskania nowego narzędzia, nowej technologii lub przestawienie sie na nowy proces.
4. Konserwatyzm, wielka rezerwa względem nowości, nowych narzędzi. , nowych procesów. Długi proces przyswajania nowości, bariera związana z używaniem nowego narzędzia musi być bardzo niska, gdyż ludzie w tej kategorii albo potrzebują dużo czasu na przyswojenie, nauczenie sie obsługi nowego narzędzia, nowego procesu, albo po prostu nie chcą inwestować swojego czasu w naukę, przyswojenie korzystania z nowego narzędzia, procesu. Wymagają wiele wsparcia.
5. Całkowite odrzucanie czegokolwiek co nowe. Reagowanie wielkim sceptycyzmem. Ludzie w tej grupie generalnie nigdy nie korzystają z nowości, pozostają wierni starym rozwiązaniom. Czasem nawet są przeciwni nowościom, torpedują, bojkotują wszystko co nowe.
Dlaczego ten model jest ważny?
Wdrażanie nowych rozwiązań, narzędzi, procesów jest kluczowe dla rozwoju współczesnych nowoczesnych społeczeństw.
Model autora może pomoc sprawniejsze wdrażanie nowych rozwiązań.
A o co chodzi z tą przepaścią wspomnianą w tytule?
Mianowicie, chodzi o to, ze pierwsze dwie grupy to średnio 15% odbiorców. Wprowadzenie nowości dla tych dwóch grup jest w miarę łatwe. Książka ma na celu właśnie ułatwienie sprawnego wdrażania nowości dla większości. Grupy 5 nie da sie niestety uszczęśliwić, trzeba tą grupę mieć jednak na uwadze, bo zazwyczaj ta grupa sabotuje wdrażanie nowości.
Moim zdaniem to obowiązkowa lektura dla kogoś kto zajmuje sie marketingiem, sprzedażą. Przykłady w książce dotyczą głownie branży IT. Tak ta książka jest ważna lektura dla kogoś kto pracuje w branży IT, ale nie powinna ograniczać sie dla odbiorcy tej branży. Zastosowanie modelu opracowanego przez autora może być przydatne w innych branżach, nie wyłączając nawet chociażby administracji publicznej, służby zdrowia, usług komunalnych
W życiu stykamy sie z nowymi technologiami, ogólnie rzecz mówiąc nowościami. Każdy z nas trochę inaczej reaguje na nowości, na innowację. Druga połowa XX wieku oraz początek XXI stoją pod znakiem niesamowitego rozwoju technologicznego. Intuicyjnie widzimy, ze ludzie reagują z entuzjazmem, czasem z rezerwa, a czasem nawet z wielkim sceptycyzmem na nowe technologie.
więcej Pokaż mimo toDzięki...