Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Wydawnictwo: Onepress
6,15 (34 ocen i 9 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
4
7
10
6
13
5
4
4
1
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324635238
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
książek: 81
NataliaGracja | 2016-02-08
Na półkach: Przeczytane

Mi osobiscie ksiazka sie bardzo podobala. Szybko sie ja czyta, jest lekka i przestepna ale suma sumarum daje duzo do myslenia. Oczywiscie, ze nie bedziemy mieli wszystkiego podanego na talerzu.

Z ksiazki tej mozna czerpac idee ktore potem powinnismy wprowadzac w zycie. Mnie osobiscie zainspirowala do kreowania wlasnego ja. Ciagle ucze sie jak to zrobic ale lepiej pozno niz wcale.

Jedyny minus jest taki ze nie moge odtworzyc wirualnych dodatkow :(

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ciemna strona

www.ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com Senna Richards nigdy nie miała łatwo. Porzucona przez matkę, przez większość swego życia, żyła w jej cieniu...

zgłoś błąd zgłoś błąd