Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-11-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-11-16
- Liczba stron:
- 136
- Czas czytania
- 2 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324662470
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.
Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 27
- 7
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Plusy - krótka, zwięźle napisana, dobra dla kogoś, kto zaczyna interesować się tematem. Sporo bardzo cennych wskazówek. I co jest dużym plusem - pozycja dobra również dla osób, które nie programują, ale chcą np zlecić napisanie aplikacji.
Minusy - za mało o marketingu aplikacji. Przez całą książkę czekałem na opis jak wprowadzić aplikację na rynek, jak reklamować, które metody dotarcia do potencjalnych klientów są najskuteczniejsze. Niestety, tutaj rozczarowanie, i to duże. Widać też znak czasu, i sporą liczbę danych podawanych w książce należy zweryfikować (co może też pokazać trend na rynku aplikacji mobilnych). Pomimo tytułu książka skupia się przede wszystkim na grach. I bardzo duży minus, chyba największy - zero informacji, choćby poglądowych, na temat budżetu tworzenia aplikacji. Nie ma ani słowa o podziale kosztów: development aplikacji (grafik, koder etc itp), koszty reklamy, rozwijanie aplikacji itd . Auto zakłada, że czytelnik sięgający po tę książke sam będzie kodował i prowadzi swoją własną firmę zajmującą się tworzeniem aplikacji.
Podsumowanie: książka dobra jako początek zapoznania się z tematem dotyczącym aplikacji mobilnych. Uświadmia, że sama aplikacja to nie wszystko, chociaż ok 80% książki traktuje o samej aplikacji, tym co w niej powinno być wbudowane etc itp. Brak konkretnego studium przypadku, a szkoda, bo sam autor książki miałby na pewno sporo do opowiedzenia. Zdecydowanie książka nie wyczerpuje tematu.
Plusy - krótka, zwięźle napisana, dobra dla kogoś, kto zaczyna interesować się tematem. Sporo bardzo cennych wskazówek. I co jest dużym plusem - pozycja dobra również dla osób, które nie programują, ale chcą np zlecić napisanie aplikacji.
więcej Pokaż mimo toMinusy - za mało o marketingu aplikacji. Przez całą książkę czekałem na opis jak wprowadzić aplikację na rynek, jak reklamować, które...