Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-11-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-11-16
- Liczba stron:
- 136
- Czas czytania
- 2 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324662470
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.
Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 27
- 7
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Plusy - krótka, zwięźle napisana, dobra dla kogoś, kto zaczyna interesować się tematem. Sporo bardzo cennych wskazówek. I co jest dużym plusem - pozycja dobra również dla osób, które nie programują, ale chcą np zlecić napisanie aplikacji.
Minusy - za mało o marketingu aplikacji. Przez całą książkę czekałem na opis jak wprowadzić aplikację na rynek, jak reklamować, które metody dotarcia do potencjalnych klientów są najskuteczniejsze. Niestety, tutaj rozczarowanie, i to duże. Widać też znak czasu, i sporą liczbę danych podawanych w książce należy zweryfikować (co może też pokazać trend na rynku aplikacji mobilnych). Pomimo tytułu książka skupia się przede wszystkim na grach. I bardzo duży minus, chyba największy - zero informacji, choćby poglądowych, na temat budżetu tworzenia aplikacji. Nie ma ani słowa o podziale kosztów: development aplikacji (grafik, koder etc itp),koszty reklamy, rozwijanie aplikacji itd . Auto zakłada, że czytelnik sięgający po tę książke sam będzie kodował i prowadzi swoją własną firmę zajmującą się tworzeniem aplikacji.
Podsumowanie: książka dobra jako początek zapoznania się z tematem dotyczącym aplikacji mobilnych. Uświadmia, że sama aplikacja to nie wszystko, chociaż ok 80% książki traktuje o samej aplikacji, tym co w niej powinno być wbudowane etc itp. Brak konkretnego studium przypadku, a szkoda, bo sam autor książki miałby na pewno sporo do opowiedzenia. Zdecydowanie książka nie wyczerpuje tematu.
Plusy - krótka, zwięźle napisana, dobra dla kogoś, kto zaczyna interesować się tematem. Sporo bardzo cennych wskazówek. I co jest dużym plusem - pozycja dobra również dla osób, które nie programują, ale chcą np zlecić napisanie aplikacji.
więcej Pokaż mimo toMinusy - za mało o marketingu aplikacji. Przez całą książkę czekałem na opis jak wprowadzić aplikację na rynek, jak reklamować, które...
Dla programistów i designerów, nieogarniętych uprzednio w temacie marketingu - rzecz interesująca, może nawet odkrywcza. Dla reszty? Do przekartkowania. Klasyczna książka z cyklu "podzielę się tym, co i tak można znaleźć innych miejscach".
Dla programistów i designerów, nieogarniętych uprzednio w temacie marketingu - rzecz interesująca, może nawet odkrywcza. Dla reszty? Do przekartkowania. Klasyczna książka z cyklu "podzielę się tym, co i tak można znaleźć innych miejscach".
Pokaż mimo to"Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych" autorstwa Piotra Stalewskiego, absolwenta informatyki na Politechnice Warszawskiej, doświadczonego programisty, podejmuje tematy projektowania i promocji oprogramowania na urządzenia mobilne, oraz jego aspektów finansowych. Opisuje on swoje doświadczenia na tym polu, realia rynku i możliwości dostępne tam dla młodych developerów.
Autor popierając się przykładami opisuje metody spienieżania gier i aplikacji porównując je ze sobą pod kątem m.in. platformy, docelowej grupy użytkowników oraz formy dystrybucji. Wymienia również cechy, które powinna spełniać aplikacja by mogła osiągnąć sukces- takie jak przyjazny interfejs oraz atrakcyjna szata graficzna. Kategoryzuje je ze względu na stopień innowacyjności i ocenia ryzyko związane z powielaniem już istniejących schematów. Prezentuje realne rozwiązania i narzędzia użyteczne w tworzeniu oprogramowania, skupia się także na możliwościach promocji własnego produktu.
Książkę tę czyta się lekko, autor używa swobodnego języka, nie jesteśmy zasypywani suchymi faktami, lecz podążamy płynnie poprzez kolejne rozdziały. Wiedza jest przekazywana w ciekawy sposób, a poruszana tematyka jest pociągająca dla czytelnika, który po przeczytaniu jest zachęcony do tworzenia aplikacji mobilnych i komercjalizacji swoich projektów.
Lekturę tej pozycji można polecić każdej osobie zainteresowanej tworzeniem aplikacji mobilnych i nie tylko, niektóre poruszone tematy są uniwersalne jak rady dotyczące projektowania oprogramowania generującego zysk. Książkę zaproponuję więc każdemu programiście mającemu wolną chwilę na ciekawą lekturę.
Niestety ma ona też swoje wady, grafiki są czarno-białe, a autor interpretuje kolory tam użyte.
Okładka raczej nie zachęca do zakupu, posiada trywialną konstrukcję, tworzy wrażenie braku profesjonalizmu, lecz jednak kolory mogą przyciągnąć oko.
Sama książka jest krótka (100 stron),lecz posiada wystarczającą ilość treści i dość dobrze wyczerpuje temat.
Moja ocena: 8/10.
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl
"Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych" autorstwa Piotra Stalewskiego, absolwenta informatyki na Politechnice Warszawskiej, doświadczonego programisty, podejmuje tematy projektowania i promocji oprogramowania na urządzenia mobilne, oraz jego aspektów finansowych. Opisuje on swoje doświadczenia na tym polu, realia rynku i możliwości dostępne tam dla młodych...
więcej Pokaż mimo toNiestety zawartość książki nieaddekwatna do tytułu. Szczątkowa ilość informacji, które można zastosować w praktyce, książka najzwyczajniej w świecie przegadana. Gdzieś do połowy, rozwodzenie się nad historią i o tym jak założyć konto na appStore czy Google Play. Ocena na stronie Helionu kompletenie nie oddaję rzeczywistości, ta tutaj jest zdecydowanie bardziej wiarygodna. Zakup odradzam.
Niestety zawartość książki nieaddekwatna do tytułu. Szczątkowa ilość informacji, które można zastosować w praktyce, książka najzwyczajniej w świecie przegadana. Gdzieś do połowy, rozwodzenie się nad historią i o tym jak założyć konto na appStore czy Google Play. Ocena na stronie Helionu kompletenie nie oddaję rzeczywistości, ta tutaj jest zdecydowanie bardziej wiarygodna....
więcej Pokaż mimo toBardzo niski stosunek wiedzy do ceny.
Bardzo niski stosunek wiedzy do ceny.
Pokaż mimo to