Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Tłumaczenie: Leszek Sielicki
Wydawnictwo: Helion
6,64 (36 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
5
8
6
7
10
6
5
5
3
4
3
3
3
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Thank You Economy
data wydania
ISBN
9788324647897
liczba stron
304
słowa kluczowe
ekonomia, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci. Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie...

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.

Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.

Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 31
Mateusz Łangowski | 2016-02-28
Na półkach: Posiadam

Zwykło się mówić, że dobro wraca. Przed przeczytaniem tej książki nigdy się na tym wiele nie zastanawiałem. W dobie reklam telewizyjnych i radiowych kwestia potęgi mediów społecznościowych także nie była mi do końca znana, choć pochłaniają mi trochę czasu. Oczywiście, posiadanie firmowego facebooka, wrzucenie paru postów na twittera czy zdjęć na instagrama nie jest mi obce, ale moje podejście nieco odbiegało od tego przedstawionego w książce Ekonomia wdzięczności. Czytałem ją z wielkim zapałem i dziecinną fascynacją, jakbym odkrywał całkowicie nieznane prawdy przez cały czas powtarzając: „Tak! Też tak będę robić we własnej firmie!”. Gary Vaynerchuk przekonał mnie, że jego filozofia prowadzenia biznesu ma sens i warto podążać tą drogą. Oczywiście wynik finansowy jest bardzo ważny. Jednak kto robi ten wynik jak nie zadowoleni klienci?

Więcej na: http://6-zer.pl/ekonomia-wdziecznosci/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Nic oprócz milczenia

Najdłużej chyba czytany przeze mnie kryminał ever. Fabuła mało wciągająca i za bardzo skomplikowana, denerwująca bohaterka i za dużo reminiscencji z p...

zgłoś błąd zgłoś błąd