Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,65 (2245 ocen i 196 opinii) Zobacz oceny
10
162
9
436
8
602
7
700
6
229
5
90
4
8
3
14
2
2
1
2
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Influence. Science and Practice.
data wydania
ISBN
978-83-7489-101-1
liczba stron
318
język
polski

Inne wydania

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla...

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007

źródło okładki: http://www.wydawnictwogwp.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 292
JeKaterynka | 2013-02-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 stycznia 2013

Na pewno nie jest to książka w stylu "co zrobić, aby szef podniósl mi pensję, a sąsiad z własnej woli skosił mój trawnik". I dobrze. Cialdini odwalił kawej dobrej roboty- przez parę lat zatrudniał się u praktyków wpływu społecznego (sprzedawcy-domokrążcy, salony samochodowe itd.) i sprawdzał ich taktyki, a wszystko po to, aby pokazać nam, w którym momencie dajemy się wmanewrować. Rzetelna praca z licznymi przykładami badań innych psychologów.

Co ważne, Cialdini nie uważa się za nieomylnego speca - wielokrotnie opowiada o sytuacjach, w których udało się podejść i jego samego.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czarny księżyc

Mam wrażenie, że przerwa ponad 20 lat pomiędzy napisaniem "Warleggana" a "Czarnego księżyca" nie zrobiła Grahamowi na dobre, gdyż...

zgłoś błąd zgłoś błąd