Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-08-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-08-01
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-3933-5
- Tagi:
- grafika komputerowa biznes logotypy wizytówki papier firmowy
Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 28
- 14
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Dodaj cytat
Opinia
Ok. Może nie powinnam oceniać książki po przeczytaniu 66 stron, ale już nie mogę. Chciałabym wyrazić swoją opinię zanim ktoś te książkę kupi. Uważam, że straciłam pieniądze kupując ją. przez pierwsze 30 stron opisane jest mnóstwo podziałów, które nie mają żadnego zastosowania praktycznego i są ledwie zrozumiałe, po czym wkraczamy w rozdział, który wysyła Cię spowrotem do podstawówki, tłumacząc czym jest koło i kwadrat przy okazji prezentując zdjęcia tychże figur, jakby ktoś czasem nie wiedział jak wyglądają...
Ok. Może nie powinnam oceniać książki po przeczytaniu 66 stron, ale już nie mogę. Chciałabym wyrazić swoją opinię zanim ktoś te książkę kupi. Uważam, że straciłam pieniądze kupując ją. przez pierwsze 30 stron opisane jest mnóstwo podziałów, które nie mają żadnego zastosowania praktycznego i są ledwie zrozumiałe, po czym wkraczamy w rozdział, który wysyła Cię spowrotem do...
więcej Pokaż mimo to