Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Komunikacja w mediach społecznościowych

Wydawnictwo: Novae Res
5,2 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
2
5
0
4
0
3
2
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377224182
liczba stron
206
słowa kluczowe
Gustowski, Media, Novae Res,
kategoria
popularnonaukowa
język
polski
dodał
Kamila

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc...

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Novae Res, 2012

źródło okładki: www.zaczytani.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 47
Johny | 2017-10-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 525
Milka | 2017-08-30
Przeczytana: 01 czerwca 2017
książek: 2730
komestor | 2016-05-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 224
Enfer | 2014-06-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 24 czerwca 2014
książek: 292
Justyna | 2012-10-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: październik 2012
książek: 107
WesołyRomek | 2017-09-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 337
ksiazkofil | 2017-09-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9932
Chaoticreader | 2016-10-12
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd