Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Okładka książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler Wydawnictwo: Helion Seria: Onepress biznes, finanse
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Onepress
Tytuł oryginału:
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
8324602011
Tłumacz:
Michał Lipa
Tagi:
Marketing
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,1
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Komunikacja Christian Baylon, Xavier Mignot
Ocena 7,0
Komunikacja Christian Baylon, X...
Okładka książki Guziki Napoleona - jak 17 cząsteczek zmieniło historię Jay Burreson, Penny Le Couteur
Ocena 8,0
Guziki Napoleo... Jay Burreson, Penny...
Okładka książki Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci Artur Kołakowski, Magdalena Skotnicka, Tomasz Wolańczyk
Ocena 7,5
Nadpobudliwość... Artur Kołakowski, M...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
29 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
369
81

Na półkach: ,

przejrzyście
interesująco
zachęcająco
napisane ... polecam

przejrzyście
interesująco
zachęcająco
napisane ... polecam

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    62
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    6
  • Ulubione
    2
  • Pracownia
    1
  • 2012 i wcześniej
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Reklama
    1
  • 💻 Studia - literatura naukowa
    1
  • ! BŚ
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach


Podobne książki

Przeczytaj także