rozwińzwiń

Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych

Okładka książki Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych Mirosław Laszczak
Okładka książki Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych
Mirosław Laszczak Wydawnictwo: Seria: Biblioteka Menedżera biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Biblioteka Menedżera
Wydawnictwo:
Data wydania:
1998-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1998-01-01
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
8385441875
Tagi:
reklama
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
27 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    28
  • Chcę przeczytać
    10
  • Psychologia
    1
  • Posiadam2
    1
  • Posiadam
    1
  • Przeczytane dawno
    1
  • Psychologia etc.
    1
  • Reklama
    1
  • Marketing, reklama
    1
  • Sprzedane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także