Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych

Seria: Biblioteka Menedżera
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8385441875
liczba stron
200
słowa kluczowe
reklama
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Figunia33

To książka wyjątkowa, adresowana jest bowiem zarówno do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nadawcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się prze nimi bronić.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1998

źródło okładki: zdjęcie własne

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 4370
Łukasz M | 2018-04-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 182
Victory | 2017-06-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2179
Sonia | 2017-03-10
książek: 399
Ewa | 2017-02-21
książek: 64
Anna_Katarzyna | 2015-02-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 21
Paweł | 2015-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2643
Figunia33 | 2014-12-29
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd