rozwińzwiń

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Okładka książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Philip Kotler
Okładka książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler Wydawnictwo: Helion Seria: Onepress biznes, finanse
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Onepress
Tytuł oryginału:
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
8324602011
Tłumacz:
Michał Lipa
Tagi:
Marketing
Średnia ocen

7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Pętla dobrego samopoczucia Carl Cederström, André Spicer
Ocena 6,7
Pętla dobrego ... Carl Cederström, An...
Okładka książki Stereotypy i uprzedzenia. Uwarunkowania psychologiczne i kulturowe Aleksandra Jasińska-Kania, Mirosław Kofta, praca zbiorowa
Ocena 6,6
Stereotypy i u... Aleksandra Jasińska...
Okładka książki Komunikacja Christian Baylon, Xavier Mignot
Ocena 7,0
Komunikacja Christian Baylon, X...
Okładka książki Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci Artur Kołakowski, Magdalena Skotnicka, Tomasz Wolańczyk
Ocena 7,5
Nadpobudliwość... Artur Kołakowski, M...
Okładka książki Zapalenie Tarczycy Hashimoto Marta Nowosadzka MD, Izabella Wentz MD
Ocena 7,4
Zapalenie Tarc... Marta Nowosadzka MD...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
29 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
61
25

Na półkach: ,

Trochę jestem zdziwiony niską oceną tej książki.

Zdecydowanie jedna z najlepszych pozycji, od których warto zacząć naukę marketingu.

Literaturę z tej dziedziny można podzielić na 3 grupy:
1) Książki akademickie - trudno przez nie przebrnąć i jeszcze trudniej cokolwiek zapamiętać
2) Książki wydane przez praktyków biznesu - zwykle pisane bardzo powierzchownie. Po ich przeczytaniu można dojść do wniosku, że marketing to jakaś magia, która jednym się udaje a innym nie.
3) Książki taka jak ta - napisana interesująco, dokładnie no i przede wszystkim konkretnie: autor wyjaśnia m.in. jak pozycjonować produkty i wyróżnić się na rynku, jak budować strategię marki, jak przeprowadzić kontrolę efektywności działu marketingu i wiele innych.

Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tej pozycji.

Serdecznie polecam!

Trochę jestem zdziwiony niską oceną tej książki.

Zdecydowanie jedna z najlepszych pozycji, od których warto zacząć naukę marketingu.

Literaturę z tej dziedziny można podzielić na 3 grupy:
1) Książki akademickie - trudno przez nie przebrnąć i jeszcze trudniej cokolwiek zapamiętać
2) Książki wydane przez praktyków biznesu - zwykle pisane bardzo powierzchownie. Po ich...

więcej Pokaż mimo to

avatar
369
81

Na półkach: ,

przejrzyście
interesująco
zachęcająco
napisane ... polecam

przejrzyście
interesująco
zachęcająco
napisane ... polecam

Pokaż mimo to

avatar
3
3

Na półkach: , ,

super pozycja, polecam przeczytac!

super pozycja, polecam przeczytac!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    62
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    6
  • Ulubione
    2
  • Pracownia
    1
  • 2012 i wcześniej
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Reklama
    1
  • 💻 Studia - literatura naukowa
    1
  • ! BŚ
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach


Podobne książki

Przeczytaj także