Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

Wydawnictwo: Novae Res
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7722-148-8
liczba stron
312
słowa kluczowe
zakupy, firma, reklama,
kategoria
popularnonaukowa
język
polski
dodał
Kamila

Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji, a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert (coraz więcej nowości) pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają...

Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji, a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert (coraz więcej nowości) pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają konsumentowi podjęcie właściwej decyzji zakupowej.

W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do „przejęcia kontroli” nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.

W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji – zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Novae Res, 2011

źródło okładki: www.zaczytani.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 540
suchoparek | 2014-01-15
książek: 12737
brokka | 2014-01-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3313
książek: 401
Lisek | 2013-11-06
książek: 983
helio | 2011-12-05
Na półkach: Chcę przeczytać, JAQp, Kultula
książek: 1239
gosieq | 2011-07-24
Na półkach: Chcę przeczytać, Reklama
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd