Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kryzysowe Public Relations

Wydawnictwo: Difin
6,29 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
4
6
2
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
978-83-7641-025-8
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
aniampm

Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego...

Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.

 

źródło opisu: Wydawnictwo: Difin

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 189
bulka_pszenna | 2015-08-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 sierpnia 2015

Książka opisuje przykłady konkretnych kryzysów, bardzo dobre źródło wiedzy dla osób, które odpowiadają za komunikację kryzysową.

książek: 204
dagmaragie | 2013-10-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 listopada 2013
książek: 188
Alajna | 2013-07-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 137
konrad | 2013-02-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 538
Magika | 2013-01-21
Na półkach: Przeczytane, Media, PR
książek: 64
Sebastian | 2012-09-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 57
aniampm | 2011-05-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 196
Joanna | 2016-11-18
książek: 96
Gocha | 2014-10-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 346
Qka | 2013-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd