Najnowsze artykuły
- ArtykułyHobbit Bilbo, kot Garfield i inni leniwi bohaterowie – czyli czas na relaksMarcin Waincetel15
- ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik253
- ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
- ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński42
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Griep Terrance
12
6,5/10
Pisze książki: komiksy
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
6,5/10średnia ocena książek autora
39 przeczytało książki autora
33 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Scooby-Doo! Nawiedzone przyjęcie
Griep Terrance, Scott Cunningham
6,5 z 4 ocen
11 czytelników 0 opinii
2010
Scooby-Doo! W tajemniczej maszynie
Dan Abnett, Griep Terrance
6,5 z 2 ocen
8 czytelników 0 opinii
2009
Najnowsze opinie o książkach autora
Scooby-Doo w kosmosie Duffy Chris
6,3
Łącznie mamy tutaj 8 komiksów, poniżej krótkie opinie kazdego z nich i podsumowanie ksiazki na końcu.
1. Noc w Roswell (komiks w trzech częściach) : Długi komiks zajmujący 34strony, można by było troszkę go skrócić o sytuacje ktore są dopisane lekko na siłę. Sama fabuła nie jest zła, czyta się z zaciekawieniem, jednak przez niektóre sytuacje nie wnoszące nic do fabuły komiks niepotrzebnie się wydłuża. Sama fabuła to : zdemaskowanie fałszywych kosmitów, którzy wykradli plany doktora na budowę statku kosmicznego :P Zakończenie jest ok, tylko ok bo wyjaśnienie zagadki nie jest niczym szczególnym ani szokującym (a po tak długim komiksie spodziewałem się czegoś lepszego) :/ plusik natomiast za bardzo miły akcent na końcu komiksu : mowa tutaj o prawdziwym zielonym statku kosmicznym ?? :))
5/10
2. O co chodzi Scooby-Doo ? :
Bardziej jest to łamigłówka niż komiks, bo musimy tutaj znaleźć 10 szczegółów na ilustracji, a sam komiks ma zaledwie dwie strony. Jakiś sens tego jest ale można było sobie to darować
2/10
3. W pogoni za potworem :
Historia o popowym zespole "Odlotowe Odloty" który lata świetności ma już dawno za sobą ;) Nie ma tutaj złoczyńcy tylko pozytywnie zaplanowana akcja przyjaciół zespołu :) Całość wypada nieźle, poza jednym zdaniem piosenki zespołu które jest żenujące :P
6/10
4. Ostatni z Błotworów :
Radykalni ekolodzy vs Deweloperzy ;) Komiks jest osadzony w dobrym klimacie tajemniczych mokradeł :) Czyta się przyjemnie a rozwiązanie zagadki robi głupka z przebierańca :P
6+/10
5. Duch w liceum :
Szkolny motyw na plus :) Mamy tutaj także bardzo ładnie zilustrowaną ucieczkę bohaterów przed "duchem" :) Dialogi dobre nie ma tutaj nic głupiego. Może i zakończenie jest troszeczkę gorsze (motyw działania fałszywego ducha),ale to mniejszy szczegół ;) (najlepszy komiks numeru)
7/10
6. Z nożycami na Kudłatego :
Grzywka Kudłatego urosła do tego stopnia że pora na wizytę u Fryzjera :P A w salonie fryzjerskim w lustrze straszący klientów duch :P
Szkoda tylko że od początku komiksu wiadomo kto jest tym duchem :/ wszystkie szczegóły zdradza jedna ilustracja. W dodatku mamy tutaj tylko dwie postacie poza naszymi bohaterami.
5/10
7. Horror w Oceanarium :
Niezbyt porywająca historia :/ Sporo dialogów, jednak historia jest jakby nużąca. Zakończenie natomiast również słabe, a mianowicie podłożenie samego kostiumu potwora żeby ten straszył ? ..
3/10
8. Skaczący Jack :
Nuda. Wątek Freda który przez wypadek utożsamił się ze swoim idolem Sherlockiem Holmesem, to już wogóle coś abstrakcyjnego. Rozwiązanie zagadki, czyli motyw przestępcy głupi i naiwny.
1/10
Podsumowanie :
Z ośmiu komiksów znajdziemy tutaj tylko jeden który stoi na dobrym poziomie :/ i dwa które są całkiem niezłe. Jednak to za mało na dobrą ocenę całej książki.
4/10