Najnowsze artykuły
- ArtykułyAzyl i więzienie dla duszy – wywiad z Tomaszem Sablikiem, autorem książki „Mój dom”Marcin Waincetel1
- ArtykułyZa każdą wielką fortuną kryje się jeszcze większa zbrodnia. Pierre Lemaitre, „Wielki świat”BarbaraDorosz5
- ArtykułyStworzyć rzeczywistość. „Półbrat” Larsa Saaybe ChristensenaBartek Czartoryski15
- ArtykułyNagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego: poznaliśmy 10 nominowanych tytułówAnna Sierant14
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Duffy Chris
8
6,2/10
Pisze książki: komiksy
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
6,2/10średnia ocena książek autora
30 przeczytało książki autora
13 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Najnowsze opinie o książkach autora
Scooby-Doo w kosmosie Duffy Chris
6,3
Łącznie mamy tutaj 8 komiksów, poniżej krótkie opinie kazdego z nich i podsumowanie ksiazki na końcu.
1. Noc w Roswell (komiks w trzech częściach) : Długi komiks zajmujący 34strony, można by było troszkę go skrócić o sytuacje ktore są dopisane lekko na siłę. Sama fabuła nie jest zła, czyta się z zaciekawieniem, jednak przez niektóre sytuacje nie wnoszące nic do fabuły komiks niepotrzebnie się wydłuża. Sama fabuła to : zdemaskowanie fałszywych kosmitów, którzy wykradli plany doktora na budowę statku kosmicznego :P Zakończenie jest ok, tylko ok bo wyjaśnienie zagadki nie jest niczym szczególnym ani szokującym (a po tak długim komiksie spodziewałem się czegoś lepszego) :/ plusik natomiast za bardzo miły akcent na końcu komiksu : mowa tutaj o prawdziwym zielonym statku kosmicznym ?? :))
5/10
2. O co chodzi Scooby-Doo ? :
Bardziej jest to łamigłówka niż komiks, bo musimy tutaj znaleźć 10 szczegółów na ilustracji, a sam komiks ma zaledwie dwie strony. Jakiś sens tego jest ale można było sobie to darować
2/10
3. W pogoni za potworem :
Historia o popowym zespole "Odlotowe Odloty" który lata świetności ma już dawno za sobą ;) Nie ma tutaj złoczyńcy tylko pozytywnie zaplanowana akcja przyjaciół zespołu :) Całość wypada nieźle, poza jednym zdaniem piosenki zespołu które jest żenujące :P
6/10
4. Ostatni z Błotworów :
Radykalni ekolodzy vs Deweloperzy ;) Komiks jest osadzony w dobrym klimacie tajemniczych mokradeł :) Czyta się przyjemnie a rozwiązanie zagadki robi głupka z przebierańca :P
6+/10
5. Duch w liceum :
Szkolny motyw na plus :) Mamy tutaj także bardzo ładnie zilustrowaną ucieczkę bohaterów przed "duchem" :) Dialogi dobre nie ma tutaj nic głupiego. Może i zakończenie jest troszeczkę gorsze (motyw działania fałszywego ducha),ale to mniejszy szczegół ;) (najlepszy komiks numeru)
7/10
6. Z nożycami na Kudłatego :
Grzywka Kudłatego urosła do tego stopnia że pora na wizytę u Fryzjera :P A w salonie fryzjerskim w lustrze straszący klientów duch :P
Szkoda tylko że od początku komiksu wiadomo kto jest tym duchem :/ wszystkie szczegóły zdradza jedna ilustracja. W dodatku mamy tutaj tylko dwie postacie poza naszymi bohaterami.
5/10
7. Horror w Oceanarium :
Niezbyt porywająca historia :/ Sporo dialogów, jednak historia jest jakby nużąca. Zakończenie natomiast również słabe, a mianowicie podłożenie samego kostiumu potwora żeby ten straszył ? ..
3/10
8. Skaczący Jack :
Nuda. Wątek Freda który przez wypadek utożsamił się ze swoim idolem Sherlockiem Holmesem, to już wogóle coś abstrakcyjnego. Rozwiązanie zagadki, czyli motyw przestępcy głupi i naiwny.
1/10
Podsumowanie :
Z ośmiu komiksów znajdziemy tutaj tylko jeden który stoi na dobrym poziomie :/ i dwa które są całkiem niezłe. Jednak to za mało na dobrą ocenę całej książki.
4/10
Scooby-Doo na meczu Duffy Chris
5,4
Łącznie mamy tutaj 10 komiksów, poniżej krótkie opinie każdego z nich, a na końcu podsumowanie całej książki.
1. Klątwa stadionu Wrangler : "Duch Knura" (nie mylić ze Szkolną),który straszy zespół Rekinów na meczach Baseball :) Całkiem zabawny i niezły komiks, poza jednym błędnym zdaniem (zapewne błąd w tłumaczeniu). Zakończenie też na plus.
6+/10
2. Duch Świątecznych prezentów : "Duch" Robala z gry "Robal atakuje 2" :P Całkiem niezły komiks, tylko motyw działania złoczyńcy mało logiczny :/
5+/10
3. W tym muzeum straszy : Historia o straszącym duchu w muzeum, niestety ale fabuła jest tak głupia i niedorzeczna że jedyna sensowna ocena to jedyneczka. Asystent który kradnie eksponaty i zastępuje je replikami z gipsu, to jeszcze by się obroniło ale to że sam nasz "duszek" nie wiedział że on Sam jest duchem i straszy przypadkowo strażników, i sam się oddaje w ręce Tajemniczej Spółki jest absurdalne...
1/10
4. Na tropie Wielkiej Stopy : Wycieczka w góry całej ekipy i plan Kudłatego na sfilmowanie Wielkiej Stopy :D Jednak poszukiwania nie idą mu najlepiej ;) Całkiem zabawny komiks, i zakończenie również z humorkiem :)
7/10
5. Tajemnicze zniknięcia psów : Po tytule myślałem że będzie to coś interesującego, niestety fabuła jest tak bzdurna że całość traci na wszystkim.. Motyw działania "ducha" Kojota jest idiotyczny i brakuje tutaj więcej informacji dlaczego to robił.. Ładne ilustracje nic nie zmieniają.
1/10
6. Jak spędziłem ferie zimowe (komiks numeru) : Pozytywnie śmieszny komiks :P + do tego ładne ilustracje. Historia opowiada o Kudłatym który na ferie przyjechał wraz ze Scoobym do rodziców :) niestety ale także w jego domu rodzinnym trafiła się tajemnica zaginięcia lewego buta :D
8/10
7. Potwory na Wolnośći : Komiks dedykowany Williamowi Hanna. Jest to najdłuższy komiks w tej książce (22str.). Historia opowiada o przestępcach którzy w nocy uciekają z więzienia w Big City, zaś w dzień każdy z przestępców jest już w swojej celi :P Stopniowo się rozkręca aż do dobrego finału, czyli do rozwikłania zagadki kto stoi za tą całą sytuacją, i dlaczego przestępcy wracają do "puszki" :) Minus za brzydką kreskę :/
6+/10
8. Upiorne Ciuchy : Nawiedzone ciuchy modelki : Ashley Stunn, które okazują się wyświetlanym hologramem. Brakuje tutaj "potwora" który zapadnie w pamięć :) są tylko lewitujące ciuchy które pojawiają się dwa razy w komiksie :P Motyw sprawcy na plus, zemsta za zwolnienie z pracy wydaje się w porządku rozwiązaniem :))
6-/10
9. Nawiedzona Jaskinia : Szkielet w mundurze straszący w Jaskini. Niestety ale komiks nie porywa, od początku wiadomo kto stoi za całym "przedstawieniem" z duchem... mroczna i ciemna jaskinia też tutaj zbytnio nie pomaga.
3/10
10. Tajemnica Wehikułu Tajemnic : Historia Wehikułu Tajemnic który po latach "pracy" w końcu odmawia posłuszeństwa :) nie ma tutaj żadnego ducha, ale komiks całkiem niezłą historią. Ekipa kupuje nowy samochód, ten natomiast w czasie jazdy nie chce współpracować z Fredem :P
5+/10
PODSUMOWANIE : Ten zbiór komiksów wypada już ciut lepiej od dwóch poprzednich (oceny w mojej bibliotece),znajdziemy tutaj ciekawe, śmieszne historie, jak i dwie które niestety się nie komponują z resztą.
5/10