Opinie użytkownika
Cześć! Wczoraj swoją premierę miała książka mojej ukochanej @karina_hiddenstorm. Jestem podekscytowana tym, że ta książka to nowy początek lepszej przyszłości mojej przyjaciółki, którą szczerze kocham i podziwiam za siłę i to, że jest tak różnorodna w tym co kreuje. Ale, to ma być opinia książki a nie zachwyt nad moją miłością do Kariny.
.
Książkę przeczytałam jak tylko...
Zdecydowanie nie powinnam odkładać książek na tę samą półkę! 😂 Zupełnie mi zaginęła w akcji opinia o trzeciej ostatniej i finałowej części "Preppy. Życie i śmierć Samuela Clearwater'a". Jak sobie poradziła ostatnia część? .
Moim zdaniem najlepiej ze wszystkich. Ta część była taka jak ją sobie wyobrażałam. Pełna emocji, ale też humoru którym Preppy ociekał we wcześniejszych...
Kilka dni temu skończyłam drugi tom "Preppy. Życie i śmierć Samuela Clearwater'a". Pierwszym nie byłam tak zachwycona jak się spodziewałam, ale mimo wszystko dalej byłam ciekawa tego jak T.M.Frazier pociągnie drugi tom. Więc jak wyszło? .
Moim zdaniem ten tom jest bardziej na miejscu. Akcja przyspiesza, Preppy w końcu jest Preppym a ja w końcu bawiłam się tak jak tego...
Dzisiaj o historii na którą długo czekałam w polskim wydaniu. Gdy poznałam T.M.Frazier przy czytaniu "Kinga" totalnie ją pokochałam za to, że mimo tej całej brutalności umiała fajnie wpleść erotyka. Jednocześnie ta brutalność rzeczywiście była i nie było to coś tak mocno spaczonego jak niektóre Autorki sobie wymyślają. Więc gdy poznałam tam postać Samuela Clearwater'a vel...
więcej Pokaż mimo to
Długo czekałam na nową książkę od Pepper Winters - gdy już ją dostałam od razu wzięłam ją do ręki i zaczęłam czytać. Miałam duże oczekiwania po pierwszej części - patrząc na to jak się skończyła i jakie wtedy targały mną emocje, no wiecie oczekiwania wzrosły do maksimum. Więc jak oceniam te książkę? .
Cóż, moje oczekiwania były troche na wyrost, ale przyznam, że dobrze mi...
Podczas maratonu zwanego "urlop" przeczytałam książkę na którą ja sama się "nakręciłam" bo usłyszałam tyle opinii osób czytających po angielsku, że no trudno było się nie nakręcać. No więc, przeczytałam sobie "Perwersyjnego bogacza" Laurelin Paige. .
No i się zawiodłam! W sumie jestem kilka dni po przeczytaniu a ja już mało co pamiętam z fabuły przyznam szczerze, ale gdy...
No cześć, robaczki! Dzisiaj na tapecie książka o której dumnie mogę powiedzieć "mój patronat". A jako, że jest dzisiaj 6 maja czyli premiera "Wdech. Oddychając z trudem" to poznacie dzisiaj moją opinię ♥️ .
Książkę mogłabym zaliczyć do gatunku YA z lekkim zabarwieniem erotycznym. Gdzieś po drodze książka lekko zahaczała w niektórych momentach o ...
Jay Crownover, Autorke "Dzikiego pragnienia" znam już od dawna - jestem w większym stopniu na bieżąco z jej książkami. A teraz gdy dodatkowo wyszło "Dzikie pragnienie" stwierdziłam, że musze ją przeczytać. A dlaczego? Ze względu na tematyke! Jaram sie kowbojami, pare westernów mam za sobą (chociaż z tego gatunku wole zdecydowanie książki utrzymane w takich klimatach niż...
więcej Pokaż mimo toTeraz pora na książkę, która podbiła mojw modowe serce. O "Stylistce" dużo sie słyszało na instagramie, ja sama sie nią zachwycałam całkiem sporo - nawet zostałam ambasadorem akcji #booklook, która była mocno związana z tematem książki. Powieści o modzie takich jak ta, moge sama wyliczyć na palcach jednej dłoni - nie jest ich zbyt dużo, więc ogromnie sie cieszę, że powstała...
więcej Pokaż mimo toNo cześć! Dzisiaj na tapecie kolejna nowość od @wydawnictwo.kobiece czyli C.D.Reiss "Shutter girl". Jeśli lubicie książki z tematyką sławy oraz erotyka, to bardzo możliwe, że ta książka będzie i dla was. Ja po nią sięgnęłam dlatego bo "Shutter girl" to nie tylko "wyśniona" sława. Tutaj jest do tego wątek paparazzi - hien czekających tylko na to aby zarobić na niekorzystnym...
więcej Pokaż mimo to
Na zakończenie trylogii "Reykjavik noir" Lilji Sigurdardóttir czekałam długie miesiące, ponieważ poprzednie części wbiły mnie w ziemie, zostawiając mnie w niesamowitym szoku. Więc gdy dostałam "Klatkę" musiałam jej dać pierwszeństwo. Czy zakończenie historii Sonji i Agli spodobało mi się? .
W tej części główna bohaterka Sonja, której historie śledziłam z zapartym tchem,...
Witam was! Zmobilizowanie się dzisiaj do tego abu coś napisać było straszne, ale uwaga przemogłam się i no proszę. Mam dla Was opinię o "Mrocznych dziejach Elizabeth Frankenstein" Kiersten White. Książka niezwykle zachwalana przez blogosere, a co ja mogę o niej powiedzieć? Od razu uprzedzam, że będę tutaj przytaczać oryginalną historię - więc jeśli nie czytaliście oryginału...
więcej Pokaż mimo to
No cześć, wczoraj miałam opowiedzieć Wam o "Zgryźliwych wiadomościach", ale przysneło mi się na cały dzień. Więc pojawiam się dzisiaj i znów będę was namawiać jak stara baba z bazaru na przeczytanie nowej książki spod pióra mojego ulubionego duetu w świecie erotyków! .
Jak wiecie jestem osobą, która za tym duetem obskoczy wszystkie księgarnie aby zdobyć następną ich...
Ostatnio czytanie idzie mi wspaniale i dzięko temu mogę Wam powiedzieć o nowej książce K.Bromberg - Warta ryzyka (życiowi bohaterowie). Tę "trylogię" w sumie polubiłam od początku chociaż sporo osób miało do pierwszej części zastrzeżenia to mi bardzo przypadł pomysł 3 braci, którzy zajmują się zawodami "niebezpiecznymi". Tym razem poznajmy Graysona i jego historie! .
Ta...
Ostatnio mam szaleńczy maraton książkowy, ponieważ nagle wróciła mi wena na czytanie, co w cholere mnie cieszy! Jedną z pozycji przeczytanych ostatnio była "Ściema" K.Bromberg - która pokusiła mnie dość niecodziennym tematem inwestycji w portale randkowe. Oczywiście nastawiajcie się też na typowe romansidło, no ale mimo wszystko, jest ciekawie!
.
Ja już w ostatnim poście...
Wierzycie w miłość online? A może sami taką znaleźliście w sieci? Powiem Wam, że czegoś takiego brakowało mi jeśli chodzi o fabułę w romansach. Zawsze główne postacie spotykają się przypadkowo w jakimś miejscu i pach! Miłość! Dlatego gdy zobaczyłam, że ta książka pojawi się na naszym rynku wydawniczym to byłam jej cholernie ciekawa! .
Cóż mimo tego, że postacie u Penelope...
No cześć! Dzisiaj przychodzę do Was po raz kolejny już z moją opinią książki Josepha Findera. Po przeczytaniu "Z premedytacją" (opinie możecie znaleźć na moim profilu) wiedziałam, że jeszcze wróce do tego Autora aby lepiej się przyjrzeć jego dorobkowi. Czy "Zamiana" była lepsza od poprzedniej czytanej książki? .
Zdecydowanie! Przy tej powieści bawiłam się baprawde nieźle....
Dobra, jestem dzisiaj bardziej sprawna umysłowo, w końcu sie wyspałam. No to możemy sobie pogadać o książce, którą skończyłam w tym tygodniu. I muszę wam powiedzieć, że takiej książki już dawno brakowało w moich zbiorach. "Niedzielna dziewczyna" to thiller na który po prostu czekałam! .
Gdy przeczytałam opis już wtedy byłam zaintrygowana tą pozycją, ale po tym gdy zaczęłam...
Dzisiaj o książce, która swoją premierę 16 października i która gdyby mogła ostro by namieszała w czytelniczym świecie jak jeszcze nie tak dawno temu "Vox" Christiny Dalcher. "Zmowa milczenia" to thiller prawniczy z mocnym tematem ruchu #MeToo, który ma nas wgnieść. Jak jest naprawde? .
No ja powiem Wam, że jestem rozdarta. Książkę ciężko mi się czytało i to nie ze względu...
Już daawno książka nie wywarła na mnie tak mocnego wrażenia. Przez ostatni rok troche odsunęłam się od thillerów - powstała taka luka w której żaden thiller nie mógł mnie zaintrygować od samego początku. Ale za to z tego wyrwało mnie "Mroczne szepty" od Jo MacGregor. Ta książka mnie wołała o przeczytanie. .
O czym jest ta książka? Do psychoterapeutki Megan Wright,...