Opinie użytkownika
Kolejna świetna książka autora. Mimo iż na początku można odnieść wrażenie, że to nie ten autor pisał tę powieść, gdyż różni się ona od wcześniejszych powieści pisarza. ,,Powrót” to kolejna niezwykła powieść, którą jak już zaczniemy, czytać to skończymy na ostatniej kartce.
Głównymi bohaterami historii są Trevor Benson, który po trudnych przeżyciach wojennych musi nauczyć...
„Dlatego od Ciebie odeszłam” Agata Przybyłek
,,Dlatego od Ciebie odeszłam” to świetna książka, którą czyta, się bardzo szybko zapewne jest to spowodowane tym, że jak już zaczniemy, ją czytać to historia pochłania nas całkowicie. W książkach Agaty Przybyłek lubię te sprawne przejścia pomiędzy historiami bohaterów.
Powyższa książka jest, kolejną powieścią autorki dokładnie...
,,Flamenco” Małgorzata Chaładus
,,Flamenco” to krótka bardzo specyficzna książka, której akcja toczy się na terenie Hiszpanii oraz w Polsce.
Z autorką, Małgorzatą Chaładus i jej twórczością spotykam się po raz pierwszy i szczerze niestety nie wiem, czy będą następne.
,,Flamenco” to powieść, która przestawia historię pewnego mężczyzny zawodowego tancerza, który pragnie...
„W promieniach szczęścia” to świetna, choć jak dla mnie trochę przewidywalna książka, którą czyta się bardzo szybko. Autorka w powieści porusza bardzo, aktualną i trudną tematykę w czasach współczesnych mianowicie jest to temat dotyczący porzucania dzieci.
,,W promieniach szczęścia” to było moje kolejne spotkanie z twórczością autorki i wiem na pewno, że nie ostatnie....
Chodź, pomaluj swój świat
"Kolorowe szkiełka” Mirosława Kareta
"Kolorowe szkiełka to rewelacyjnie napisana powieść, którą jak już zacznie się czytać to bardzo ciężko się od niej oderwać.
Z twórczością tej autorki spotykam się po raz pierwszy i szczerze mam nadzieję, że nie ostatni, gdyż historia opisana na kartach tej książki jest rewelacyjna, a ponadto niezwykle...
„Wszystkie nasze dni” Natalia Sońska
Powyższy tytuł to nie było moje pierwsze spotkanie z twórczością Natalii Sońskiej. Kolejny raz spędziłam kilka dni na cudownej lekturze, która otwiera oczy na to co w życiu ważne.
,,Wszystkie nasze dni” to opowieść pełna dynamizmu, i zwrotów akcji. Jest to książka o miłości, nadziei, zaufaniu i prawdziwej przyjaźni. Stworzona przez...
„Bądź przy mnie zawsze” Agata Przybyłek
Czytając tę książkę, a dokładnie jej ostatnie kilkadziesiąt stron stwierdziłam, że jeśli miała, bym dopasować, jakąś piosenkę do niej pasującą byłby to właśnie utwór Bella Ciao w wersji polskiej, do której link zostawię na końcu tego tekstu.
„Bądź przy mnie zawsze” to pełna ciepła, wzruszeń opowieść z wątkiem historycznym gdzie...
„Z braku rodzi się lepsze – wywiad strumyk” ks Piotr Pawlukiewicz, Renata Czerwicka
,,Z braku rodzi się lepsze...” to jedyna książka autobiograficzna ks. Piotra Pawlukiewicza. Jest to zapis wywiadu, który przeprowadziła z duchownym Renata Czerwicka z wydawnictwa RTCK.
Powyższa publikacja zawiera wiele prywatnych wspomnień, którymi jak do tej pory ks. Piotr z nikim się nie...
„Jednooka wojowniczka” Aneta Mazur
Ona ma siłę
Nie wiesz jak wielką
Będzie spadać długo
Potem wstanie lekko,
Powyższy refren piosenki pt.: „Zanim zrozumiesz” zespołu Varius Manx bardzo pasuje mi do tej książki, a w szczególności do jej głównej bohaterki, Anety, która jednocześnie jest także, autorką książki.
Pewnego dnia życie małej dziewczynki, która powinna bawić, się...
Cymanowski chłód – Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda
Powyższa powieść jest kontynuacją powieści kryminalno-obyczajowej pt.: ,,Cymanowski młyn”. Akcja książki rozgrywa się na przestrzeni kilku lat w kilku polskich miastach.
Główni bohaterowie są właścicielami pensjonatu ,,Cymanowski młyn” na Kaszubach. Cymanowski młyn zawsze był dość popularnym miejscem na mapie Kaszub...
Bogumiła Wiktoria Siedlecka-Goślicka tak dziś w pełni nazywa się autorka i bohaterka książki. Bogusia od maja 2015 roku szczęśliwą żoną i spełniającą się kobietą. Kiedyś pisała wiersze m.in o miłości o tym, że chciałaby być kochana i od 5 lat to marzenie nieprzerwanie realizuje.
Autorka w powyższej książce opisuje swoje życie z nieuleczalną chorobą osteogenesis...
Wydawać by się mogło, że człowiek, który żyje na tym świecie kilkadziesiąt lat zna siebie już tak dobrze, że już lepiej nie można. Jednak nic bardziej mylnego człowiek poznaje siebie całe życie poprzez doświadczenia, trudności i wszystko co się dzieje w jego życiu.
Książka o nadziei wewnętrznym poznaniu siebie, szukaniu sensu po stracie...
Cecylia z zawodu ornitolog, miłośniczka przyrody i świętego spokoju. Od jakiegoś czasu wiecznie niezadowolona ze swojego małżeństwa, zastanawia się nad rozwodem z mężem bo wg niej jej małżeństwo nie wygląda tak jak na początku czyli 14 lat temu.
Wiktor z zawodu wykładowca prywatnie mąż Cecylii(od jakiegoś już czasu tylko na papierze) myśli o rozwodzie bo uważa, że...
,,Wszystkie nasze tajemnice" Monika Sawicka
Klara s zawodu policjantka dla, której praca jest bardzo ważną częścią życia. W życiu prywatnym matka i żona lekarza. Klara to osoba, skryta, która ma swoje tajemnice.
Albin mąż Klary z zawodu lekarz, który lubi swoją pracę czasem, aż za bardzo. Albin jest kochającym mężem i ojcem. Mężczyzna wykazuje zrozumienie względem...
Powyższa pozycja jest książką z wątkiem historycznym, której akcja rozgrywa się między innymi w czasach PRL-u. Jest to książka, w której bardzo dużo się dzieje przez co mi osobiście momentami bardzo ciężko mi się ją czytało mimo że w pierwszej chwili byłam nią zachwycona. Jednak to, że jest książką ciężką nie oznacza, że jest książką złą bo nie jest. Bardzo dobrze będzie...
więcej Pokaż mimo toPowyższa książka jest wywiadem z ks. Janem Kaczkowskim, którego pewnie nikomu, a przynajmniej większości ludzi nie trzeba przedstawiać. Jak już napisałam jest to wywiad, ale dla mnie częściowo jest to również książka biograficzna ks Jana. Jest to książka bardzo życiowa prosta w przekazie skłaniająca do przemyśleń. Na kartach tej książki jest przelanych wiele emocji i uczuć...
więcej Pokaż mimo to
Po raz kolejny miałam szansę przeczytać fantastyczną książkę jaką jest ,,Uwierz w Mikołaja". Tym razem jest to książka utrzymana w klimacie Świąt Bożego Narodzenia.
Książka od początku pr5ezentuje nam fakt tak oczywisty, a mianowicie to, że warto mieć marzenia. Ośmielę się nawet twierdzić, że czasem warto wierzyć w Mikołaja. Pewnie zastanawiasz się dlaczego dorosła osoba,...
,,Uczcie się kochać" Wanda Półtawska
Czy można nauczyć się kochać? To pytanie stawia nam autorka jeszcze zanim otworzymy książkę. Po przeczytaniu tek książki i nie tylko moja odpowiedz na to pytanie brzmi, tak można, a nawet trzeba nauczyć się kochać i to nie tylko swoje rodzeństwo czy rodzę, bo, aby pokochać kogoś trzeba najpierw pokochać siebie ze wszystkimi wadami i...
,,Święte małżeństwo” Gary Thomas
Powyższa książka jest zupełnie inna od tych, które zazwyczaj czytam. Jest to swego rodzaju poradnik, przewodnik po tym jak budować relacje w małżeństwie z równoczesnym udziałem Boga.
Publikacja zawiera bardzo dużo cytatów i bardzo mocno skłania do myślenia.
W dzisiejszym świecie telewizja ukazuje małżeństwo jako coś nudnego,...
,,Stokrotki w śniegu" Richard Paul Evans
W Polsce symbolizują niewinność.
Kier - bogaty bezwzględny człowiek. Ważne są dla niego tylko pieniądze i praca zawodowa. Jego małżeństwo już praktycznie nie istnieje.
Sara żona(jeszcze) Kiera. Kobieta poświęciła całe życie rodzinie, kobieta jest poważnie chora.
Mężczyzna pewnego dnia w gazecie odnajduje nekrolog(swój nekrolog)...