Opinie użytkownika
„Caraval” autorstwa Stephanie Garber. [Pierwszy tom trylogii Caraval]
Książkę czytało mi się naprawdę przyjemnie. Uwielbiam klimat jaki autorka utworzyła. Intrygi, kłamstwa, tajemnice- tutaj wszystko może się wydarzyć. A to co na pierwszy rzut oka, może wydawać się prawdą, wcale nie musi nią być.
Kocham fakt, że cała otoczka Caravalu jest kreowana na taki można...
„𝐅𝐮𝐫𝐲𝐛𝐨𝐫𝐧- 𝐙𝐫𝐨𝐝𝐳𝐨𝐧𝐚 𝐳 𝐟𝐮𝐫𝐢𝐢”- 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐬𝐭𝐰𝐚 𝐂𝐥𝐚𝐢𝐫𝐞 𝐋𝐞𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝
Muszę przyznać, że czytając tą książkę miałam ciarki i momentami w pokoju robiło się gorąco🔥
———————————
Opis pochodzi od wydawcy:
Dwie królowe.
Dzieli je tysiąc lat. łączy jedno proroctwo.
Moc jednej doprowadzi świat do zagłady.
Moc drugiej może go ocalić.
Rielle. Morderczyni sprzymierzona z aniołami. Nawet jej mąż...
„𝓞𝓭𝓴𝓻𝔂𝓳 𝓶𝓷𝓲𝓮” 𝓪𝓾𝓽𝓸𝓻𝓼𝓽𝔀𝓪 𝓦𝓮𝓻𝓸𝓷𝓲𝓴𝓲 𝓢𝔃𝓪𝓵𝓮𝔀𝓲𝓬𝔃- 𝓚𝓪𝓻𝓭𝔂
Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że nie będę oceniała książki pod kątem wiedzy autorki na temat osób ze spektrum autyzmu, ponieważ nie jestem specjalistą w tym temacie!
————————————
Jak tylko zobaczyłam na profilu Weroniki informacje, że wydaje swoją pierwszą książkę to od razu zabrałam się za czytanie opisu.
I muszę...
„Światło w płomieniu” autorstwa Jennifer L. Armentrout.
Jeśli zdarzyło wam się czytać moje opinie, to napewno wiecie jak bardzo kocham książki tej autorki i całe uniwersum. Ale w ostatnim czasie mam wrażenie, że książki z tej serii mają coraz więcej stron, a treści coraz mniej.
Nie zrozumcie mnie źle bardzo lubię historię Sery i Nyktosa. Ale w tej części przez prawie...
„𝒩𝒾𝑒 𝓂𝑜ż𝑒𝓂𝓎 𝓌𝓎𝒷𝓇𝒶ć, 𝓏 𝓀𝒾𝓂 𝓅𝑜łą𝒸𝓏𝓎 𝓃𝒶𝓈 𝓅𝑜𝓀𝓇𝑒𝓌𝒾𝑒ń𝓈𝓉𝓌𝑜, 𝒶𝓁𝑒 𝓂𝑜ż𝑒𝓂𝓎 𝓏𝒹𝑒𝒸𝓎𝒹𝑜𝓌𝒶ć, 𝓀𝓉𝑜 𝒷ę𝒹𝓏𝒾𝑒 𝓃𝒶𝓈𝓏ą 𝓇𝑜𝒹𝓏𝒾𝓃ą.”
🌸Przystań lepszego jutra- Monika Rutka🌸
Tak jak już kiedyś wspominałam, nigdy nie byłam fanką trylogii The Chain. Ale moje nastawienie do książek autorki zmieniło się po przeczytaniu „The Wave”. To była książka, która porwała mnie od pierwszych stron i świetnie się na...
Uwaga! Książka porusza tematy: choroby, utraty bliskiej osoby, radzenia sobie z żałobą, wyśmiewania przez rówieśników.
„𝐏𝐨𝐝 𝐝𝐫𝐳𝐞𝐰𝐞𝐦 𝐬𝐲𝐤𝐨𝐦𝐨𝐫𝐲” 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐬𝐭𝐰𝐚 𝐁. 𝐂𝐞𝐥𝐞𝐬𝐭𝐞
Jak już nieraz mówiłam jestem osobą, która uwielbia czytać książki łamiące serce, takie które sprawiają, że łzy same płyną nam z oczu.
„Pod drzewem sykomory” to miała być właśnie taka książka i muszę...
„𝙏𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙣𝙞𝙨𝙝 𝙡𝙞𝙣𝙚” 𝙖𝙪𝙩𝙤𝙧𝙨𝙩𝙬𝙖 𝙆𝙖𝙩𝙚 𝙎𝙩𝙚𝙬𝙖𝙧𝙩
Nie mogę uwierzyć, że to już koniec mojej przygody z bractwem Kruków😭 Zgadzam się z opiniami innych, że zdecydowanie finałowy tom, jest mimo wszystko skierowany do fanów tej trylogii.
W tej części dowiadujemy się nareszcie jak i dlaczego powstało Bractwo Kruków. Akcja dzieli się na to co dzieje się teraz- po powrocie Tobiasa,...
„ᴛᴏ, ᴄᴏ ᴄʜᴄᴇᴍʏ ᴢᴏsᴛᴀᴡɪć ᴢᴀ sᴏʙą” ᴀᴜᴛᴏʀsᴛᴡᴀ ʟᴜᴄʏ sᴄᴏʀᴇ
Po dwóch poprzednich częściach, nadszedł w końcu moment na finałowy tom serii Knockemout. I jak już pewnie wiecie, ja czekałam na historie Luciana i Sloane od samego początku.
Lucian to postać która przyciągała mnie swoją tajemniczością i sposobem bycia. Na pierwszy rzut oka można byłoby stwierdzić, że jest to bogaty...
~Divine Rivals- autorstwa Rebeccy Ross~
W ostatnim czasie mam szczęście trafiać na książki które łamią mi serce, ale równocześnie są tak piękne i wzruszające, że staram się im to wybaczać✨❤️
Książka opowiada o losach Irys i Romana, dwójki młodych ludzi, którym przychodzi żyć w czasie wojny. Oboje starają się o awans na stanowisko felietonisty w lokalnej gazecie. Codzienna...
Moja przygoda z twórczością Mii Sheridan zaczęła się od książki „Archer’s Voice” (dawniej „Bez słów”) i tak mi się spodobał styl pisania i problemy poruszane przez autorkę, że zaczęłam czytać po kolei wszystkie jej pozycje wydane w Polsce🌼
Tak natrafiłam na kolejną która skradła moje serce. Mowa tu o „Most of All You. Dotyk miłości” (ja czytałam pod starą nazwą „Bez...
„𝙂𝙙𝙮 𝙥𝙧𝙯𝙮𝙟𝙖𝙘𝙞𝙚𝙡𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙟ą 𝙨𝙞ę 𝙬𝙧𝙤𝙜𝙖𝙢𝙞…
𝙉𝙞𝙚 𝙢𝙖 𝙩𝙖𝙠𝙞𝙚𝙟 𝙠𝙧𝙯𝙮𝙬𝙙𝙮, 𝙠𝙩ó𝙧𝙚𝙟 𝙗𝙮 𝙨𝙤𝙗𝙞𝙚
𝙣𝙞𝙚 𝙬𝙮𝙧𝙯ą𝙙𝙯𝙞𝙡𝙞.”
„A jeśli jesteśmy złoczyńcami” autorstwa M.L. Rio.
Jeśli chodzi o tą książkę to nie zliczę, ile osób mi ją polecało. Ale jakoś ciagle odkładałam przeczytanie jej, bo miałam wrażenie, że nie jest ona do końca w moim typie.
I to był mój największy błąd.
„A jeśli jesteśmy...
„𝐶𝑧𝑎𝑠𝑎𝑚𝑖 𝑏łą𝑑𝑧ą𝑐, 𝑜𝑑𝑛𝑎𝑗𝑑𝑢𝑗𝑒𝑚𝑦 𝑗𝑒𝑑𝑦𝑛ą 𝑤ł𝑎ś𝑐𝑖𝑤ą 𝑑𝑟𝑜𝑔ę, 𝑘𝑡ó𝑟ą 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑛𝑛𝑖ś𝑚𝑦 𝑝𝑜𝑑ąż𝑎ć […]”
„Dream a little dream of me”- to książka na którą czekała każda książkara lubiąca twórczość Julki Brylewskiej. Autorka zabiera nas w podróż do pięknych melodii, dwójki zagubionych dusz, i naszych bohaterów których kochamy z poprzednich książek.
Jest to spin off do dylogii Gods of law i...
„I nie było już nikogo”- Agatha Christie.
~Opis pochodzi od wydawcy~
„Tajemniczy gospodarz zaprasza do domu na wyspie dziesięć osób. Gdy dwie z nich giną, goście zdają sobie sprawę, że to, co początkowo uważali za nieszczęśliwy wypadek, jest dziełem zabójcy. Postanawiają odkryć jego tożsamość, ale okazuje się, że… nikt nie ma alibi.
Odizolowani od społeczeństwa,...
„𝐓𝐨 𝐜𝐨 𝐬𝐤𝐫𝐲𝐰𝐚𝐦𝐲 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐝 ś𝐰𝐢𝐚𝐭𝐞𝐦” 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐬𝐭𝐰𝐚 𝐋𝐮𝐜𝐲 𝐒𝐜𝐨𝐫𝐞- książka przeznaczona dla osób 18+
Nash to przystojny komendant lokalnej policji, czarujący i na pozór szczęśliwy. Ale skrywa w sobie demony przeszłości, które nie pozwalają mu na powrót do pełni szczęścia. Po postrzale nie potrafi dojść do siebie, wciąż zmaga się z atakami paniki.
Lina to kobieta, która twardo stąpa...
„Rodzina Monet Diament Tom IV cześć I” autorstwa Weroniki Anny Marczak💎💚
Muszę przyznać, że mimo niektórych sytuacji które mnie w jakiś sposób drażniły. To jest to mimo wszystko jeden z moich ulubionych tomów.
Strasznie się cieszę, że w Diamencie nareszcie pojawia się perspektywa Adriena Santana, czyli coś na co bardzo długo czekałam🖤
Bardzo lubię relacje którą Hailie...
„Wrecked” autorstwa Żanety Zgliczyńskiej to książka która zaciekawiła mnie swoim opisem. Lubię od czasu do czasu zrobić sobie przerwę od fantastyki i typowych romansów na rzecz książki młodzieżowej, w której miłość pokazana jest w zupełnie inny sposób.
————————————
Liliana jest kobietą która mimo trudnego rozstania, wie czego chce od życia. Jest początkującą projektantką...
„𝐂𝐳𝐚𝐬𝐚𝐦𝐢 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐛𝐢ć 𝐳ł𝐞 𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲, 𝐚𝐛𝐲 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐭𝐫𝐰𝐚ć. 𝐀𝐥𝐞 𝐜𝐳𝐲 𝐭𝐨 𝐨𝐳𝐧𝐚𝐜𝐳𝐚, ż𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐭𝐞ś𝐦𝐲 𝐳ł𝐲𝐦𝐢 𝐥𝐮𝐝ź𝐦𝐢?”
Muszę przyznać, że wcześniejsze książki autorki zaczęłam czytać jak były jeszcze dostępne na wattpadzie, i moja kariera zakończyła się w połowie Spark. Totalnie nie był to mój klimat i za dalsze części nawet się nie brałam.
Ale w momencie ogłoszenia „The wave” coś mnie do tej...
Zdarza się wam pisać listy? Ja muszę przyznać, że u mnie od lat nie praktykuje się już tego zwyczaju. Dawniej moja babcia wysyłała listy do naszej rodziny, znajomych. Ale w dobie internetu i telefonów ta forma komunikacji zanikła.
A teraz wyobraźcie sobie, że piszecie te listy do osoby której nie ma już z nami na świecie, i na dodatek te listy trafią w ręce zupełnie obcej...
Powiem wam, że istnieją książki przy których mimo upływu lat wciąż czujemy motylki w brzuchu.
Taką książką dla mnie jest Archer’s Voice mimo, że pierwszy raz czytałam ją prawie trzy lata temu, kiedy byłam nieco młodsza to moje odczucia co do niej wciąż się nie zmieniły.
Oczywiście, teraz z biegiem czasu widzę nie tylko jej zalety ale i wady.
Mimo, że książka momentami...
„𝐑𝐳𝐞ź𝐛𝐢𝐚𝐫𝐳 ł𝐞𝐳” 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐬𝐭𝐰𝐚 𝐄𝐫𝐢𝐧 𝐃𝐨𝐨𝐦🦋
To książka która prześladowała mnie od momentu zobaczenia pierwszych zapowiedzi, a były one w zeszłym roku.
Wtedy jeszcze nie była podana data premiery tego cuda, ale nie wiem dlaczego czułam jakby od początku ta książka mnie do siebie przyciągała💙
Cieszę się, że tym razem moje serce dobrze wybrało i nie zawiodłam się....