Opinie użytkownika
Książka to typowy, lekki romans, który czyta się niezwykle szybko.
Postaci i język są zdecydowanie uwspółcześnione, a z historycznego romansu zachowany został głównie klimat, stroje i obyczaje.
Nie przeszkadza się to jednak cieszyć książką, która mimo wszystko może sprawić niespodziankę.
Z opisu wydaje się, że od razu wiadomo jak potoczą się losy głównej bohaterki.......
Cudowna książka.
Fabuła może być dla wielu osób dość przewidywalna i nie zaskoczy raczej nikogo zwrot akcji, ale w tej opowieści raczej nie o to chodzi.
Jest ona tak płynnie poprowadzona, że czyta się błyskawicznie i jest się ciekawym dalszych losów bohaterów.
Kelan to chłopak, którego nie sposób nie polubić i któremu chce się kibicować, nawet, pomimo czasem, zaskakujących...
Zbiór opowiadań, w którym przeplatają się krótkie opowieści o Małym Lichu i Bazylu.
Książka przeurocza, ciepła, pełna humoru z cudownymi ilustracjami.
Ucieszy zarówno młodszych jak i tych starszych czytelników.
"Przed wyruszeniem w drogę" to prequel serii Marcina Mortki składającej się obecnie z "Nie ma tego Złego" i "Głodnej puszczy".
Obecna antologia zawiera cztery przezabawne opowiadania w których śledzimy losy głównego bohatera: Edmunda zwanego "Kociołkiem", który na swej drodze spotyka po kolei towarzyszy, towarzyszy z którymi w późniejszym czasie tworzy drużynę do zadń...
"Efekt pandy" to druga odsłona przygód Tereski Trawnej. Przygód niezwykłych, pełnych zwrotów akcji i cudownego humoru.
"Efekt pandy" w niczym nie ustępuje części pierwszej - "Dywanowi z wkładką", a jak dla mnie nawet lekko ją przebija.
Opowiedziana historia jest pełna humoru i niezwykle swojska.
Wypad wypoczynkowy do spa czterech kobiet z rodziny Tereski wypada...
Bardzo dobre zakończenie serii. Ciekawe wątki i zwroty akcji. Książka niezwykła i wciągająca. W moim odczuciu bardzo dobre zakończenie, bardzo dobrej serii.
Pokaż mimo to
Kolejny tom przygód sześcioosobowej drużyny pod przywództwem Kociołka. Historia ciekawa, pełna zwrotów akcji i niezwykłych przygód. Poznajemy szerzej świat, w którym żyją nasi bohaterowie i obserwujemy ich poczynania.
Bardzo dobra opowieść z dużą dawką humoru, którą czyta się z przyjemnością i przy której wspaniale można spędzić czas.
"Droga Szamana. Etap 6. Nowy początek" Wasilija Machanienko to tom, który prowadzi nas do końca historii szamana Machana. W tym tomie dowiadujemy się, kto tak naprawdę kłamie, kto udaje, a kto jest prawdziwym przyjacielem. Akcja leci błyskawicznie, zdarzenia następują po sobie w szybkim tempie. Nie ma chwil przestoju i nudy. Świat przedstawiony jest niesamowity i w dalszym...
więcej Pokaż mimo to
"Gra o marzenia" to książka znanego youtubera, który kocha książki i poleca je innym. Książka napisana przez Daniela Muniowskiego, zgodnie z blurbem, okładką i tym co obiecuje autor ma być lekkim romansem... I tym własne jest!
Ciepła opowieść o młodych ludziach, których nie sposób nie polubić, ich poznawaniu, zakochiwaniu i problemach życiowych to bardzo przyjemna i miła...
Książka to zbiór sześciu opowiadań napisanych przez kobiety. Wspólnym elementem wszystkich opowiadań są silne główne bohaterki. Każde opowiadanie jest inne i w zupełnie innym klimacie. Niektóre są spokojne i zmuszające do refleksji, inne trochę drastyczne. Niektóre opowiadają o świecie rzeczywistym inne zaś są zdecydowanie fantastyką.
- Anna Cieplak "Miła już byłam" - to...
"Wildcard Dzika karta" to drugi i ostatni tom serii "Warcross". Seria jest bardzo dobra i wciągająca. Opowiada historię młodej dziewczyny: Emiki, która jest łowczynią nagród i która wplątuje się aferę o dużej skali. Książka w ciekawy i nietuzinkowy sposób przedstawia świat, gdzie ludzie na co dzień korzystają z wirtualnej rzeczywistości i gdzie świat wirtualny funkcjonuje...
więcej Pokaż mimo to
Piękna różowa okładka, która przyciąga wzrok, tytuł oraz blurb zachęcają do przeczytania książki. Sama z wielkim zaciekawieniem spoglądałam na tę pozycję spodziewając się ciekawej i zabawnej opowieści o akceptacji, tolerancji i trudach życia społeczności LGBT+.
Niestety dość mocno się rozczarowałam.
Książka składa się z kilku krótkich historii opowiedzianych z perspektywy...
Bardzo długo zwlekałam z przeczytaniem tej książki. Słyszałam o niej bardzo dużo pozytywnych opinii i poleceń, jednak nie byłam przekonana czy jest to książka dla mnie.
Powieść wciągnęła mnie od pierwszych stron i niezwykle zaciekawiła.
Świat wykreowany przez autora, istniejący obok znanego nam, jest niezwykły i piękny. Bohaterowie powieści są bardzo ciekawi. Willa, którą...
Przepiękna powieść autora, która wywarła na mnie ogromne wrażenie.
Opowieść o poznawaniu świata i uczeniu się go, przedstawiona z perspektywy Klary: sztucznej przyjaciółki.
Książka przepełniona ciepłem i niezwykłym urokiem.
Świat przedstawiony: jest niezwykły i wciągający, gdzie sztuczna inteligencja jest obecna w życiu codziennym ludzi.
Autor porusza kilka moralnych...
Książka to dość przewidywalny romans, który jest napisany pięknym językiem. Niestety jak dla mnie książka jest zdecydowanie przydługa i momentami po prostu nudna.
Do tego zachowanie głównej bohaterki chwilami bardzo mnie irytowało. Wykreowana January wydawała mi się inteligentną kobietą, ale czasem jej zachowanie pozbawione było jakiejkolwiek logiki. Do tego brakowało mi...
Kolejna część serii. Czy kolejna książka z cyklu może czymś zaskoczyć czytelnika?
Autor Drogi Szamana udowadnia, że zdecydowanie może.
Początkowa fabuła idzie utartym torem poprzednich tomów, ale jak dla mnie ma dużo fajniejszy klimat niż dwie poprzednie części i dużo bardziej przypomina tom pierwszy i drugi.
Znów Machan wplątuje się w różne przygody, ale nie wszystkie są...
Bardzo dobra powieść fantastyczna.
Z nieprzewidywalną, zmienną fabułą, z ciekawymi bohaterami i ciekawie wykreowanym światem.
Główna bohaterka - Sloane, skradła moje serce. Jest jak najbardziej wiarygodną postacią, ze swoimi wadami, problemami i pragnieniami. Antagonista, który został wykreowany w książce jest również bardzo ciekawy, ze swoimi motywacjami i dążeniami....
Książka, która miała być zabawną parodią znanych baśni... Niestety nią nie była, jak dla mnie była bardzo słaba pozycja.
Zbiór kilku króciutkich bajek, opowiedzianych na nowo z nowymi, niezależnymi bohaterkami, jak dla mnie był po prostu nudny i momentami żenujący.
Mam chyba zdecydowanie inne poczucie humoru niż autorki, ponieważ podczas lektury nie wiem czy zostałam...
„Harde baśnie” to zbiór opowiadań autorstwa kobiet, których miłośnikom fantastyki na pewno nie trzeba przedstawiać.
Swój egzemplarz otrzymałam w prezencie, bo sama, ze względu na jego cenę, nie zdecydowałam się dokonać zakupu.
W „Hardych baśniach” pokładłam spore nadzieje, jednak pamiętając „Hardą Hordę”, wiedziałam, że nie wszystkie opowiadania mi się spodobają i sprostają...
"12 randek na gwiazdkę" miało być miłą i lekką lekturą, taką idealną na jesienne wieczory. Niestety książka bardzo mocno mnie zawiodła, przewidywalna fabuła nie jest absolutnie zarzutem, bo tego się po tej książce spodziewałam. To co mnie mocno rozczarowało to styl i sposób jej napisania. Rozwleczone opisy, mało wartka akcja, niezbyt wiarygodni bohaterowie. Książka miała...
więcej Pokaż mimo to