rozwiń zwiń

Zarządzanie kryzysem w social media

Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media
Monika Czaplicka Wydawnictwo: Onepress poradniki
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-11-25
Data 1. wyd. pol.:
2013-11-25
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324680313
Tagi:
kryzys social media biznes marketing facebook
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1662
1653

Na półkach: , ,

Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.

W odróżnieniu od innych publikacji jakie można znaleźć (nie tylko w formie drukowanej), książka wyróżnia się przede wszystkim dużym realizmem i aktualnością. Nie jest to kolejna pozycja ze świetnymi poradami jak uniknąć kryzysu. Autorka wprost wskazuje, że kryzysowi w social media nie da się zapobiec. Można natomiast na niego dobrze się przygotować i przekuć negatywną sytuacje w sukces.

Pełna recenzja:
http://moznaprzeczytac.pl/zarzadzanie-kryzysem-w-social-media-monika-czaplicka/

Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    84
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    10
  • Chcę w prezencie
    3
  • Marketing
    2
  • 2014
    2
  • Marketing
    2
  • Psychologia
    1
  • Njpjo / biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zarządzanie kryzysem w social media


Podobne książki

Przeczytaj także