Versace. Historia kultowego domu mody
- Kategoria:
- biografia, autobiografia, pamiętnik
- Tytuł oryginału:
- Little Book of Versace: The Story of The Iconic Fashion House
- Wydawnictwo:
- Arkady
- Data wydania:
- 2023-11-02
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-11-02
- Liczba stron:
- 160
- Czas czytania
- 2 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788321352732
- Tłumacz:
- Anna Wajcowicz-Narloch
- Tagi:
- moda fashion projektanci mody
Książka "Versace. Historia kultowego domu mody" prezentuje historię marki od momentu jej utworzenia w 1978 roku przez Gianniego Versacego aż po jej dzisiejszy kultowy status firmy posiadającej ponad dwieście butików na całym świecie.
To także opowieść o genialnym projektancie i jego zakończonym tragicznie życiu. Gianni Versace był jednym z największych innowatorów mody wszech czasów – projektantem o statusie gwiazdy i wizjonerem. Był artystą, pasjonował się swoją pracą i nie bał się podejmować ryzyka ani łamać zasad. Dzięki temu mógł tworzyć piękno, a na wybiegach kreować pełne fantazji wizje. W książce spotkamy też jego siostrę Donatellę, kierującą domem mody od 1997 roku, wielbiących markę Versace celebrytów, a także słynne supermodelki lat 90.
W tej bogato ilustrowanej pozycji zobaczymy najważniejsze projekty, a także zdjęcia z oszałamiających pokazów z czerwonych dywanów, na których nie brakuje największych gwiazd końca XX i początków XXI wieku.
Versace to marka, której już sama nazwa elektryzuje. Produkty z charakterystycznym logotypem w postaci głowy Meduzy są bowiem synonimem ekskluzywnej mody w najlepszym wydaniu. Uwielbiane zarówno przez jej miłośników, jak i celebrytów, stanowią spełnienie marzenia o luksie i elegancji.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 8
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
„Versace” autorstwa Lai Farran Graves to kolejna książka z jednej z najbardziej znanych w social mediach serii książek „Historia kultowego domu mody”.
Uwielbiam te pozycje z uwagi na ich design, który urzeka swoją prostotą, za mnóstwo zdjęć, które obrazują nam styl danej marki, a także za bogatą treść i różne ciekawe „smaczki”, których w nich nie brakuje.
Książka „Versace” prezentuje historię marki od 1978 r., tj. od momentu jej założenia przez Gianniego Versace, poprzez przejęcie po jego nagłej i tragicznej śmierci przez młodszą siostrę Donatellę aż po dzień dzisiejszy.
Marka od samego początku była rodzinną firmą, w której pracowała zarówno brat, jak i później siostra Gianniego. Jednym z ulubionych materiałów projektanta była skóra, którą pikował, plisował lub łączył np. z jedwabiem. Wynalazł też oroton, wyglądający jak „ociekająca rtęć”, który stał się synonimem marki i jej supermodelek, którymi były m.in. Naomi Campbell, Cindy Crawford, czy Claudia Schiffer.
Od lat marka Versace jest uwielbiana celebrytów, m.in. Jennifer Lopez, Bruno Mars, Elton John, Dua Lipa, a nawet Lady Diana. Niektórzy z nich byli nawet zapraszani na wybieg.
Historia tego domu mody może nie jest zbyt długa w porównaniu do innych, ale niemniej ciekawa. Moim zdaniem zdecydowanie warto ją poznać i spojrzeć na nią z innej perspektywy. Z pewnością kojarzy się z przepychem i bogactwem, ale po przeczytaniu tej książki dostrzeżemy również coś więcej.
„Versace” autorstwa Lai Farran Graves to kolejna książka z jednej z najbardziej znanych w social mediach serii książek „Historia kultowego domu mody”.
więcej Pokaż mimo toUwielbiam te pozycje z uwagi na ich design, który urzeka swoją prostotą, za mnóstwo zdjęć, które obrazują nam styl danej marki, a także za bogatą treść i różne ciekawe „smaczki”, których w nich nie brakuje.
Książka „Versace”...