Storytelling – narracja w reklamie i biznesie

Okładka książki Storytelling – narracja w reklamie i biznesie
Klaus Fogpraca zbiorowa Wydawnictwo: Saatchi & Saatchi biznes, finanse
246 str. 4 godz. 6 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Storytelling - branding i praksis
Wydawnictwo:
Saatchi & Saatchi
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
246
Czas czytania
4 godz. 6 min.
Język:
polski
ISBN:
9788393239900
Tłumacz:
Jacek Wasilewski, Bartłomiej Brach
Tagi:
Branding Zarządzanie produktem
Średnia ocen

                7,9 7,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,9 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
230
22

Na półkach:

Bardzo ciekawa i przydatna książka, zainspirowała nas do wdrożenia storytellingu w naszej firmie. W bardzo jasny sposób mówi, jakie kroki trzeba podjąć, by stworzyć rdzeń opowieści firmy i podaje całe mnóstwo przykładów firm stosujących narrację w swojej komunikacji. Polecam każdej osobie odpowiedzialnej za komunikację w firmie - z tej pozycji można się sporo nauczyć i nieźle zainspirować.

Bardzo ciekawa i przydatna książka, zainspirowała nas do wdrożenia storytellingu w naszej firmie. W bardzo jasny sposób mówi, jakie kroki trzeba podjąć, by stworzyć rdzeń opowieści firmy i podaje całe mnóstwo przykładów firm stosujących narrację w swojej komunikacji. Polecam każdej osobie odpowiedzialnej za komunikację w firmie - z tej pozycji można się sporo nauczyć i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    99
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Biznes
    1
  • Wokół biznesu
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • Komunikacja w biznesie
    1
  • Jelonkowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Storytelling – narracja w reklamie i biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także