Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Sales Accelleration Formula
- Wydawnictwo:
- ICAN Institute
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 195
- Czas czytania
- 3 godz. 15 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363662554
- Tłumacz:
- Magdalena Leżoń
SPRZEDAŻ TO NIE SZTUKA LECZ NAUKA!
PORA WYKORZYSTAĆ SPRAWDZONE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA SKALOWALNEJ I EFEKTYWNEJ EKIPY HANDLOWEJ.
W większości organizacji sprzedaż przypomina sztukę, a nie naukę. Takie podejście spowodowało, że do tej pory nie istniał żaden wzór, który krok po kroku pozwalał stworzyć sprawny zespół sprzedażowy realizujący swoje cele. Wyzwaniu temu próbowano sprostać na chybił-trafił, skazując się na przypadkowy efekt i utratę wielu pieniędzy. Dziś nie musisz już ryzykować!
Mark Roberge, legendarny twórca sukcesu HubSpota, stworzył unikalny wzór The Sales Acceleration Formula, która pozwoli Ci przełożyć proces tworzenia przychodów na łatwe i wymierne koroki.
Bez względu na wielkość, branżę i profil swojej firmy wykorzystaj formułę, dzięki której Mark Roberge zeskalował przychody HubSpota z 0 do 100 milionów dolarów – i to bez znajomości standardowych metod sprzedażowych i doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą. Taki wynik zagwarantowało mu wykorzystanie danych, analityki i mierników. Teraz i Ty możesz zwielokrotnić swoje zyski ze sprzedaży oraz zwiększyć skuteczność i wydajność swoich handlowców!
Sięgnij po książkę Marka Roberge’a i przekonaj się, że wzór na przewidywalną sprzedaż istnieje:
dowiedz się, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży,
opracuj plan zwiększenia sprzedaży poprzez pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów,
zwiększ skuteczność rekrutacji oraz zaplanuj rozwój swoich handlowców w taki sposób, by zapobiec ich rotacji i zwiększyć zaangażowanie w pracę,
dopasuj swoje strategie i działania sprzedażowe do rożnych ścieżek zakupowych klienta.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 17
- 7
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Kolejna książka, która pokazuje, że tak wiele zmieniło się w świecie sprzedaży. Zmiany te są dużo bardziej widoczne w USA i Europie Zachodniej. Niestety w Polsce sprzedaż nadal jest kojarzona z wciskaniem produktów na siłę i manipulacją. A przecież nie musi tak być.
Bardzo ciekawa książka, która opisuje model zarządzania sprzedażą z punktu widzenia inżyniera, czyli przez pryzmat liczb i wskaźników. Dodatkowo zachęca do odważnych eksperymentów, które pomagają nam się stale rozwijać.
Kolejna książka, która pokazuje, że tak wiele zmieniło się w świecie sprzedaży. Zmiany te są dużo bardziej widoczne w USA i Europie Zachodniej. Niestety w Polsce sprzedaż nadal jest kojarzona z wciskaniem produktów na siłę i manipulacją. A przecież nie musi tak być.
więcej Pokaż mimo toBardzo ciekawa książka, która opisuje model zarządzania sprzedażą z punktu widzenia inżyniera, czyli przez...