rozwińzwiń

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Okładka książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander
Okładka książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
Wojciech Aleksander Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
392 str. 6 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2023-12-19
Data 1. wyd. pol.:
2023-12-19
Liczba stron:
392
Czas czytania
6 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383222400
Średnia ocen

7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
227
120

Na półkach: ,

Ta książka to bardzo dobry podręcznik o UX writing dla osób początkujących, które chcą rozeznać się w podstawowych pojęciach, celu projektowania treści oraz zasadach, którymi należy się kierować. Autor zadbał o przykłady, jasne wyjaśnienie tematu, mamy też przypisy i dodatkowe źródła - jest to w pełni "naukowa pozycja". Mnie brakuje ćwiczeń do dopełnienia całości. Plus język podręcznika jest dość barwy, beletrystyczny, co czasami utrudnia zaznajomienie się z tematem prostego języka. Ogółem - bardzo dobra pozycja, jedna z pierwszych na polskim rynku. Warto po nią sięgnąć, by w pigułce zaznajomić się z tematem UX writingu.

Pełna recenzja: https://born-to-create.pl/ux-writing-moc-jezyka-w-produktach-cyfrowych-recenzja/

Ta książka to bardzo dobry podręcznik o UX writing dla osób początkujących, które chcą rozeznać się w podstawowych pojęciach, celu projektowania treści oraz zasadach, którymi należy się kierować. Autor zadbał o przykłady, jasne wyjaśnienie tematu, mamy też przypisy i dodatkowe źródła - jest to w pełni "naukowa pozycja". Mnie brakuje ćwiczeń do dopełnienia całości. Plus...

więcej Pokaż mimo to

avatar
95
80

Na półkach:

Dużo praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów na temat projektowania treści w produktach cyfrowych.

Nie ma tutaj za dużo podstaw i szczegółowej teorii, zatem jest to pozycja raczej dla osób, które choć trochę siedzą już w temacie.

Rzeczywiście jest tak, jak autor pisze - tej książki nie trzeba czytać od deski do deski. Można przeskakiwać pomiędzy rozdziałami, zgłębiać te zagadnienia, które są dla Ciebie interesujące w danym momencie. Na pewno nic nie umknie, bo rzeczy powiązane zostały odpowiednio oznaczone.

Warto mieć tę pozycję w swojej biblioteczce, bo na pewno wielokrotnie przyda się podczas codziennej pracy.

Bardzo podobał mi się ostatni rozdział, który po krótce omawia specyfikę pracy na tym stanowisku. Pojawiło się tam sporo informacji wprost z życia zawodowego autora. Ciekawe przykłady, propozycje organizacji pracy.

Myślę, że będę do niej wracać.

Dużo praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów na temat projektowania treści w produktach cyfrowych.

Nie ma tutaj za dużo podstaw i szczegółowej teorii, zatem jest to pozycja raczej dla osób, które choć trochę siedzą już w temacie.

Rzeczywiście jest tak, jak autor pisze - tej książki nie trzeba czytać od deski do deski. Można przeskakiwać pomiędzy rozdziałami,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
143
51

Na półkach:

Książka bardzo dobra. Nie daje 10 przez idiotyczną, aktualnie modną awersję do języka polskiego i pisanie 'osoby eksperckie' zamiast 'eksperci' i innych tego typu głupot.

Książka bardzo dobra. Nie daje 10 przez idiotyczną, aktualnie modną awersję do języka polskiego i pisanie 'osoby eksperckie' zamiast 'eksperci' i innych tego typu głupot.

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

fajna, dla UX designerów

fajna, dla UX designerów

Pokaż mimo to

avatar
4
2

Na półkach: ,

Bardzo się cieszę, że pojawiła się ta książka. Brakowało na polskim rynku pozycji, która połączy branżę projektancką i writingową.

Podoba mi się, że jest tam tyle uniwersalnych porad nie tylko dla UX. Po przeczytaniu czuję się mocniejsza z pisania i chyba z mówienia też. Bardzo mi tego brakowało, bo nie mam wykształcenia związanego z językiem.

Mam już trzy lata doświadczenia w branży, ale zaczęłam tę książkę trzymać cały czas pod ręką. Na freelance służy mi jakby kolega obok podpowiadał dobre rozwiązania. Jest bardzo praktyczna i na dodatek napisana przystępnym językiem.

Warto jeszcze dodać, że to bardzo ładnie wydana pozycja.

Bardzo się cieszę, że pojawiła się ta książka. Brakowało na polskim rynku pozycji, która połączy branżę projektancką i writingową.

Podoba mi się, że jest tam tyle uniwersalnych porad nie tylko dla UX. Po przeczytaniu czuję się mocniejsza z pisania i chyba z mówienia też. Bardzo mi tego brakowało, bo nie mam wykształcenia związanego z językiem.

Mam już trzy lata...

więcej Pokaż mimo to

avatar
196
129

Na półkach:

UX writting to sztuka tworzenia tekstów w interfejsach użytkownika, skoncentrowana na zapewnieniu klarowności, zrozumiałości i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Celem jest komunikacja informacji w sposób, który nie tylko pomaga użytkownikom zrozumieć interfejs i funkcje produktu, ale także buduje pozytywne emocje i ułatwia korzystanie z niego.
Z UX writtingu korzystają przede wszystkim z projektanci interfejsów użytkownika, specjaliści ds. doświadczenia użytkownika (UX/UI),copywriterzy zajmujący się treściami digitalowymi oraz wszyscy ci, którzy projektują i rozwijają oprogramowanie, strony internetowe, aplikacje mobilne i inne interaktywne produkty. To narzędzie jest istotne dla każdego, kto ma za zadanie stworzyć czytelne, zrozumiałe i przyjazne użytkownikowi środowisko.
• Książka doskonale tłumaczy, czym jest ta dziedzina, dlaczego jest istotna i jakie korzyści niesie dla projektów i oprogramowania.
• Autor w przystępny sposób przedstawia, jak wprowadzić humanistyczny wymiar do tekstów związanych z produktami, aby użytkownicy nie tylko korzystali z oprogramowania, ale także doświadczali pełnego zrozumienia i satysfakcji.
• Autor podkreśla, jak kluczowe jest zadbanie o ludzkie emocje poprzez precyzyjne i zrozumiałe komunikaty.
• Duży plus za specjalne dostosowanie praktycznej wiedzy do polskich realiów.
• Konkrety, konkrety i jeszcze raz KONKRETY!

MUST dla każdego, kto chce zdobyć umiejętności w zakresie UX writtingu i uczynić swoje projekty bardziej przyjaznymi dla użytkownika.

UX writting to sztuka tworzenia tekstów w interfejsach użytkownika, skoncentrowana na zapewnieniu klarowności, zrozumiałości i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Celem jest komunikacja informacji w sposób, który nie tylko pomaga użytkownikom zrozumieć interfejs i funkcje produktu, ale także buduje pozytywne emocje i ułatwia korzystanie z niego.
Z UX writtingu korzystają...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    4
  • Teraz czytam
    4
  • 2024
    3
  • Rozwój
    1
  • Non-fiction
    1
  • UX writing
    1
  • Pisanie, copywriting
    1
  • Programowanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych


Podobne książki

Przeczytaj także