Rewolucja social media
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-12-07
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-12-07
- Liczba stron:
- 214
- Czas czytania
- 3 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324643950
- Tagi:
- facebook instagram marketing social media sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 172
- 148
- 52
- 10
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
Opinia
Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy rozdział dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach oraz pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – autor nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki oraz interesujące statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie, czyli monitoringu internetu. Dalej porusza tematykę reputacji w sieci i tym, jak nią zarządzać – to przydatne rady szczególnie dla osób, które dbają o dobry wizerunek w sieci. Kolejno patrzy nieco z szerszej perspektywy na samą markę w social mediach, obsługę klienta, czy też zastanawia się, co stanowi przyszłość mediów społecznościowych. Rewolucja Social Media jest z 2013 roku, przez ten czas zaobserwowaliśmy wiele zmian w sieci, pojawiło się kilka nowości, jestem ciekawa, czy autor nie chciałby znowu swoją wiedzą i doświadczeniem podzielić się w nowej książce.
Największą zaletą książki są krótkie opisy – autor nie zanudza nas długimi wyjaśnieniami, w przejrzysty sposób nakreśla dany temat, często posługuje się wypunktowaniem, co sprawia, że tę pozycję czyta się szybko i przyjemnie. Jednakże brakowało mi zgłębienia tematu w niektórych podpunktach – uważam, że książka jest jak najbardziej do rozwinięcia. Autor mógł pokusić się o jakieś dłuższe wprowadzenie. Zauważyłam, że w pojawiającej się literaturze na temat social mediów często nie ma podstawowych pojęć, a osoba, która np. po raz pierwszy chce zgłębić ten temat, może nie do końca wiedzieć czym np. są platformy social commerce. Dopiero w książkach nieco starszych można znaleźć definicję mediów społecznościowych. Sama obecnie piszę pracę magisterską i miałam trudność w zdefiniowaniu samej podstawy, po której dopiero później mogę przejść do konkretów. Dlatego też uważam, że ta pozycja jest dla osób ze środowiska, zajmujących się już social mediami, posiadających swoje firmy, czy prowadzących blogi.
Polecam przede wszystkim osobom, które są obecne już w dziedzinie social mediów. Potrzebują jednak kilku rad, jak poradzić sobie z klientem, ułożyć strategię, promować markę – wtedy Rewolucja w social mediach jest dla nich w sam raz. Dla tych, którzy dopiero stykają się z tematem, mogą od razu nie załapać, o co w tym wszystkim chodzi, jednak mogą też próbować – książka jest cienka, każde zagadnienie rozpisane jest krótko, więc nie ma większego problemu z przyswojeniem tej wiedzy. To ciekawa książka, która ukazuje przede wszystkim potencjał drzemiący w social mediach, który przy dobrych chęciach, pomyśle i pozytywnym podejściu można wykorzystać w swoim życiu.
Polecam, dla tych zainteresowanych tematem social mediów, jak i działających w branży, to must have, które każdy musi mieć na swojej półce.
Cała recenzja:
http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/01/31/rewolucja-social-media-michal-sadowski/
Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy rozdział dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach oraz pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – autor nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki oraz interesujące statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie,...
więcej Pokaż mimo to