Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Okładka książki Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Eric Ries Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-10-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-10-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324651009
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
ebiznes startup e-commerce lean
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
262 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
207
124

Na półkach:

Zbiór praktycznych rad, których wartość w biznesie ciężko przecenić. Pozornie większość z nich jest mniej lub bardziej oczywista "na chłopski rozum", jednak nadal mało które przedsiębiorstwa faktycznie się do nich stosują.

Warto też podkreślić, że nie jest to książka wyłącznie dla przedsiębiorców, prezesów, osób zakładających start-up itd. – właściwie każdy jakkolwiek pracujący z produktem (/produktami) znajdzie w niej coś dla siebie, co w taki czy inny sposób pomoże usprawnić pracę. Ot, choćby i nawet specjalista ds. marketingu.

Zbiór praktycznych rad, których wartość w biznesie ciężko przecenić. Pozornie większość z nich jest mniej lub bardziej oczywista "na chłopski rozum", jednak nadal mało które przedsiębiorstwa faktycznie się do nich stosują.

Warto też podkreślić, że nie jest to książka wyłącznie dla przedsiębiorców, prezesów, osób zakładających start-up itd. – właściwie każdy jakkolwiek...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    778
  • Przeczytane
    355
  • Posiadam
    105
  • Teraz czytam
    55
  • Biznes
    24
  • Ulubione
    8
  • Chcę w prezencie
    7
  • Business
    5
  • 2019
    4
  • 2018
    4

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także