rozwiń zwiń

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Okładka książki Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Aleksander BinsztokTymoteusz Zuzański Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-08-29
Data 1. wyd. pol.:
2013-08-29
Język:
polski
ISBN:
9788324673223
Tagi:
marketing reklama sprzedaż
Średnia ocen

                4,9 4,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu Aleksander Binsztok, Niski Małgorzata
Ocena 5,5
CZASOLOGIA, cz... Aleksander Binsztok...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,9 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1662
1653

Na półkach: ,

Codziennie chodząc na zakupy, czy to do hipermarketów, czy galerii handlowych stykamy się z tym, co powszechnie jest ujmowane tajemniczo, jako merchandising, czyli „dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił”. Dlatego mając świadomość próby wywierania przez powyższe placówki handlowe wpływu na moje decyzje zakupowe z ciekawością sięgnąłem po książkę Aleksandra Binsztoka i Tymoteusza Zuzańskiego Jak oczarować klienta w sklepie, czyli marchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich. Zrobiłem to z nadzieją, na poszerzenie swojej wiedzy i zwiększenie swojej świadomości, jako klienta. Ponadto zważywszy na samych autorów, którzy łączą wiedzę akademicką z doświadczeniem praktycznym lektura zapowiadała się ciekawie.

Sama książka podzielona jest na cztery główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest historii i teorii marchandisingu. W sposób prosty i przejrzysty autorzy pokazują m.in. różnicę między marchandisingiem w ujęciu szerokim i wąskim. W drugiej części możemy znaleźć omówieniu zagadnień związanych z zachowaniami konsumenckimi, a w szczególności procesowi podejmowania decyzji zakupowych oraz czynnikom kształtującym postępowanie klientów. Na tej płaszczyźnie autorzy przedstawiają m.in. różne typologie klientów. W trzeciej zostały przedstawione podstawowe zasady marchandisingu, którymi powinni kierować się właściciele, czy kierownicy placówek handlowych. Natomiast z części czwartej dowiemy się czegoś na temat praktycznych rozwiązania oraz przykładów firm stosujących określone formy marchandisingu.

Pomimo, wydawałoby się bardzo dobrego ułożenia poszczególnych tematów w niniejszej książce, tym, co nasuwa się po jej przeczytaniu jest przede wszystkim pewien niedosyt wynikający między innymi. z dysproporcja między kolejnymi częściami. Najbardziej rozbudowany są pierwsze dwa rozdziały związane z zagadnieniami teoretycznymi, natomiast praktyczne zastosowania zostały omówione mniej szczegółowo. Sprawia to, iż początkowa ciekawość czytelnika odbija się od murów podziałów i klasyfikacji. Na koniec zaś otrzymujemy wizytówkę z adresem firmy, do której możemy udać się, jeśli jako handlowiec dalej czujemy głód praktycznych rozwiązań i fachowej wiedzy w zakresie marchandisingu.


Pełna recenzja na:
http://moznaprzeczytac.pl/jak-oczarowac-klientow-w-sklepie-aleksander-binsztok-tymoteusz-zuzanski/

Codziennie chodząc na zakupy, czy to do hipermarketów, czy galerii handlowych stykamy się z tym, co powszechnie jest ujmowane tajemniczo, jako merchandising, czyli „dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił”. Dlatego mając świadomość próby wywierania przez powyższe placówki handlowe wpływu na moje decyzje zakupowe z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    13
  • Chcę przeczytać
    7
  • Biznes
    1
  • Posiadam
    1
  • 2018
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Zaczęte, nie skończone
    1
  • 2019
    1
  • Książkowe wyzwanie 2016
    1
  • Ebooki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także