Content Marketing

Okładka książki Content Marketing
Tomasz Stopka Wydawnictwo: Poltext nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
152 str. 2 godz. 32 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
152
Czas czytania
2 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375616637
Tagi:
content content marketing marketing treść seo sem optymalizacja
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
21 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
955
26

Na półkach: ,

Pozycja przedstawia podstawy Content Marketingu, dla osób początkujących. Wiele wskazówek dotyczy tematów związanych z optymalizacją treści i narzędzi z tym związanych. Jest wiele zagadnień około tematycznych jak wybór narzędzi do pozycjonowania, monitorowania Internetu, czy też poczty e-mail. 20 stron jest poświęconych rodzajom działań w ramach Content Marketingu z uwzględnieniem targetowania i wyboru słów kluczowych. Amatorzy dopieszczający swoje strony, poszukujących prostej pigułki, na pewno się nie zawiodą.

Pozycja przedstawia podstawy Content Marketingu, dla osób początkujących. Wiele wskazówek dotyczy tematów związanych z optymalizacją treści i narzędzi z tym związanych. Jest wiele zagadnień około tematycznych jak wybór narzędzi do pozycjonowania, monitorowania Internetu, czy też poczty e-mail. 20 stron jest poświęconych rodzajom działań w ramach Content Marketingu z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    29
  • Chcę przeczytać
    24
  • Posiadam
    7
  • Marketing
    2
  • E-book
    2
  • Z Literatura polska
    1
  • Legimi rozwój
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Książki przeczytane 2021
    1
  • Seo/sem
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także