CALL CENTER
- Kategoria:
- rozrywka
- Wydawnictwo:
- Empik Selfpublishing
- Data wydania:
- 2023-07-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-07-20
- Liczba stron:
- 50
- Czas czytania
- 50 min.
- Język:
- polski
Czworo zupełnie różnych osób – Milena, Michał, Miłosz oraz Olaf- rozpoczyna pracę na dość niewdzięcznym stanowisku- jako konsultant działu sprzedaży. Codzienne połączenia nie przeszkadzają jednak w tworzeniu się relacji w miejscu pracy. W biurze nie brakuje humoru i emocjonalnych przeżyć. Klienci mogliby się zdziwić, jak bardzo świat „telefonicznych natrętów” odbiega od ich nudnych wyobrażeń i ile się w Nim dzieje. Przy okazji bohaterowie odkrywają, że teoretycznie najgorsza praca tworzy najlepsze wspomnienia.
Odcinek 1. Do działu sprzedaży firmy Bank KIER dołącza czworo nowych konsultantów: Olaf, Milena, Miłosz oraz Michał. Ku niezadowoleniu tego ostatniego, okazuje się, że nie wszystko w pracy jest dla niego całkiem nowe.
Odcinek 2. Po wstępnych szkoleniach nowe osoby poznają resztę zespołu. Daję to okazję do wymiany poglądów na różne, zaskakujące tematy. Po pracy Miłosz wchodzi w utarczkę słowną ze swoim ojcem.
Odcinek 3. Podczas słuchania rozmów doświadczonych kolegów bohaterowie z różnym skutkiem poznają arkana zawodu oraz członków zespołu. Do uszu Michała dochodzą wyssane z palca plotki na jego temat.
Odcinek 4. Nadszedł czas na pierwsze samodzielne połączenia. Michał osiąga bardzo dobre wyniki, ale ma wybuch złości i postanawia wyjaśnić niepochlebne pogłoski na jego temat. Wszyscy pracownicy muszą zdać test ze znajomości nowego spotu reklamowego banku.
Odcinek 5. Pierwszy tydzień w pracy przyniósł wiele wrażeń, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. By odreagować bohaterowie idą do baru. Wyjście to przynosi wiele niespodziewanych zdarzeń.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
“Call center” to odcinkowa, spisana w formie dialogów opowieść o codzienności czwórki nowych telekonsultantów działu sprzedaży w instytucji Bank KIER. Milena, Michał, Miłosz i Olaf to główni bohaterowie tej historii, różni ich wiele. Niezależnie jednak od różnicy charakterów czy też wielkości bagażu życiowych doświadczeń, w nowej pracy, ramię w ramię budują zespół sprzedażowy, rozwijają relacje i tworzą wspomnienia. W mojej ocenie “Call center” autorstwa Konrada Laskowskiego stanowi przykład nieszablonowego podejścia do literatury, które w dobie powszechnej optymalizacji może znaleźć swoich zwolenników.
***
Rozrywkowa, pełna specyficznego poczucia humoru i bazującego na języku angielskim słowotwórstwa historia, początkowo sprawiła, że miałam pewną trudność aby poczuć się w jej towarzystwie swobodnie. Należąc jednak do grupy pokoleniowej “Y”, przyznaję sobie prawo do dłuższego czasu aklimatyzacji w tak niecodziennej, nowoczesnej, mini-serialowej formie. Sądze, że w “Call center” sprawnie odnajdą się osoby, które doświadczenie pierwszej pracy, związane z tym emocje i rozterki wciąż mają doskonale zachowane w pamięci.
***
Odcinkowość, rezygnacja z opisów, szczegółowej charakterystyki czasu i miejsca sprawia, że historię czyta się bardzo szybko. Nie powiedziałabym, że poczułam się jak uczestnik prowadzonych przez bohaterów rozmów, ale towarzyszyło mi uczucie, że troszkę ich podsłuchuję. Można rzec, że nikt z czwórki głównych postaci się nie “wymutował”, uchylając tym samym odbiorcy rąbka tajemnicy swojego życia, które okazuje się być całkiem zaskakujące.
***
“Call center” to pozycja dla osób, którym nie straszny jest złośliwy żart i literacka swoboda. Literatura piękna zawsze była moją największą czytelniczą miłością, nie mogę jednak zaprzeczyć, że za sprawą autora odkryłam coś nowego, odświeżającego i niezobowiązującego.
*Współpraca barterowa z autorem*
“Call center” to odcinkowa, spisana w formie dialogów opowieść o codzienności czwórki nowych telekonsultantów działu sprzedaży w instytucji Bank KIER. Milena, Michał, Miłosz i Olaf to główni bohaterowie tej historii, różni ich wiele. Niezależnie jednak od różnicy charakterów czy też wielkości bagażu życiowych doświadczeń, w nowej pracy, ramię w ramię budują zespół...
więcej Pokaż mimo toFajna, dosyć lekka acz wciągająca. Polecam!
Fajna, dosyć lekka acz wciągająca. Polecam!
Pokaż mimo toDaję 6 za poczucie humoru idealnie trafiające w mój gust. Niestety mimo że autora znam osobiście, to nie mogę ocenić wyżej. Głównie raził mnie fakt, że nie udało mi się polubić żadnej ze stworzonych postaci... Mimo wszystko zachęcam do zapoznania się, bo widzę, że co osoba to opinia :)
Daję 6 za poczucie humoru idealnie trafiające w mój gust. Niestety mimo że autora znam osobiście, to nie mogę ocenić wyżej. Głównie raził mnie fakt, że nie udało mi się polubić żadnej ze stworzonych postaci... Mimo wszystko zachęcam do zapoznania się, bo widzę, że co osoba to opinia :)
Pokaż mimo toBardzo fajna książka, polecam! Lekko i przyjemnie się czyta, sporo śmiesznych i sarkastycznych momentów, uwielbiam takie klimaty. Jeżeli nie masz humoru albo masz humor i chcesz się odprężyć, tą książką doda Ci +million do humoru!
Bardzo fajna książka, polecam! Lekko i przyjemnie się czyta, sporo śmiesznych i sarkastycznych momentów, uwielbiam takie klimaty. Jeżeli nie masz humoru albo masz humor i chcesz się odprężyć, tą książką doda Ci +million do humoru!
Pokaż mimo toBomba! Świetne czytadełko, które odpręża i pokazuje , że nie tylko czytelnik może mieć przeboje w pracy . Tekst z życia wzięty, lekki a jednocześnie intrygujący . Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. :)
Bomba! Świetne czytadełko, które odpręża i pokazuje , że nie tylko czytelnik może mieć przeboje w pracy . Tekst z życia wzięty, lekki a jednocześnie intrygujący . Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. :)
Pokaż mimo to