
236 str.
- Tytuł oryginału:
- Hooked. How to Build Habit-Forming Products
- Data wydania:
- 2016-04-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-04-15
- Liczba stron:
- 236
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328318182
- Tłumacz:
- Anna Kucharczyk-Barycza
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Tagi:
- nawyki twitter google snapchat zachowania konsumenckie
- Tytuł oryginału:
- Hooked. How to Build Habit-Forming Products
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2016-04-15
- Liczba stron:
- 236
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328318182
- Tłumacz:
- Anna Kucharczyk-Barycza
- Tagi:
- nawyki twitter google snapchat zachowania konsumenckie
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy na umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
Dodaj książkę do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Sortuj:
Polecane księgarnie
Pozostałe księgarnie
Informacja
Reklama
Reklama
Wypożycz z biblioteki
Reklama
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie.
Dodaj cytat
Mogą Cię również zainteresować
Reklama
Opinie [8]
Jesteś wolny od uzależnień? Jeśli tak myślisz, cóż - będziesz rozczarowany. Może i nie pijesz w nadmiarze, nie masz problemów z papierosami, ale...
Pokaż mimo toSą też inne, pozornie nieszkodliwe, nowoczesne (związane z social media, grami online itd. ) metody kuszenia. Są ukryte i przez to bardziej niebezpieczne. Zabierają nasz cenny czas. Nir Eyal pokazuje jak to wszystko działa!
Pod względem zawartych informacji to bardzo wartościowa książka. Otwiera oczy na niektóre nasze nawyki i jak serwisy internetowe i aplikacje (głównie to jest opisane) wykorzystują świadomie lub nie, dla naszego dobra lub nie, uwarunkowania psychologiczne i nasze skłonności do nawyków.
więcejNa plus na pewno konkretne przykłady z życia jak działają różne portale, ale też jak się...
Ciekawa pozycja, nie tylko dla osób zainteresowanych tematyką z przyczyn zawodowych. Dzięki niej lepiej zrozumiałam swoje nawyki - sięgania po komórkę, korzystania z mediów społecznościowych... ale także stałam się bardziej wyczulona na chwyty stosowane np. przez sklepy internetowe. Warto przeczytać.
Pokaż mimo toPo prostu jestem w SZOKU!! To moja kolejna książką z wiedzą hmm techniczną w segmencie tworzenia stron i aplikacji od strony jak przykuć uwagę użytkownika do aplikacji/ usługi.
więcejDla mnie książka do której na pewno wrócę. Tu nie ma lania wody... autor świetnie bo na autentycznych faktach opisał co i jak...
Jestem zaskoczony tym jak obecnie człowiek czy tego chce, czy nie...
Myśleliście kiedyś o tym co sprawia, ze z niektórych produktów, aplikacji korzystamy bardziej a z niektórych mniej? Dlaczego korzystanie np z Facebooka stało się nawykiem mnóstwa z nas?
więcejKsiążka "Skuszeni" pokazuje od podstaw jak to się stało, że niektórym produktom udało się wzbudzić w nas działania nawykowe. Tak naprawdę cała książka opisuje pewien cykl "wabika"...
Fantastyczna książka która w odróżnieniu od wielu spośród tego typu branżowych tytułów charakteryzuje bezpośrednimi przykładami know-how. Niedługo chyba sobie odświeżę tą pozycje
Pokaż mimo toFajnie napisana książka z praktycznymi poradami. Warto przeczytać.
Pokaż mimo tosuper! !!
Pokaż mimo to